img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, December 1, 2016

Kenduri & baju murah.

Ni cerita lama. lama bila ntah tak ingat.
Ada wedding kat masjid usamah bin zaid kat wangsa maju tu. 

Temanya turqoisee

AyraAdyra

1st time pergi masjid ni. hihi

3beranak. ibu pun nak berpucci.. 

Balik dari wedding tu buat laundry sikit. rehat2. then kita gerak pergi one utama. 

Sebabnya padini buat 4days special. hahaha. mak tak kaya. beli baju anak time time camni la.. orang kemain ramai pulak. takpe, iols gigih je. 

Dapat la 6helai untuk anak2. Nak 12helai sorang tapi itu semua nafsuuuu. hahaha! ala sebenarnya padini selalu je buat sales.  plus padini takdela mahal. mahal lagi baju anakku :p kan?

Kat dalam macam pesta.

Adik yang peramah tak takut orangg

Haus letew

Mohon bertabah ye korang kena sedondon sentiasa. haha!



1 comment:

Aty_Fared said...

saya pon pergi sama2 meriahkan padini tu..memang murah...!! :)

.