img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, August 15, 2017

Meatball.

Semakin melupakan. Hehe. Faktor usia kot? Blog dari tahun 2010. Now dah 2017.. baru 7y dah bosan. Pape tah kan. Hihi.

Hidup macam biasa biasa.
Bila bosan kita keluar. Gitu.

Dulu rajin nak update pergi mana buat apa. Now jadi malas. Hahaha. Maklumla anak dah dua. Bangun pagi, itu ini semua.. dah malam pulak. Ulang ulang. Nak cakap penat, memang penat sangat sekarang ni. Haha.. bila malam rasa macam nak jadi starfish je. Terbaring.

Ni hari apa tah. Teringin nak meatball. Tapi, dari rumah gerak pukul 8lebih. Sampai dah pukul 9. Memang meatball jela ada. Lain2 semua dh habis. Wuwuwuwu..

Tapi takpela, janji ada. Dari meatball habis lagi sedih. 

Karipap pun takdeeee. Eskem pun habisssss. Ahhh semua takdeee. Iols dah la datang dari pinggir bandar yang jauh. Haha..


Setel. 😂

Mak anak dua

Semoga cepat kurus.


1 comment:

jaja_NorLiza said...

Dah kurus la nurul...xyah kurus lg daahh...
Neway, lama x dengar citer...hee

.