img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, November 9, 2010

2 paper

paper math dah setel. ada soklan merapu apa ntah. 20 markah pulak tu. kesudahnya aku keluar awal, fedup. paper agama pun dah setel. soklan esei dia tajuk ni 'apakah faktor faktor yang mendorong berlakunya keruntuhan akhlak di kalangan muda mudi masa kini'.. SENANG kan? memang aku goreng gila gila. sampai 1 muka surat setengah. aku takde idea langsung, otak beku. gampanggggg gila. start pukul 2, pukul 3 aku dah keluar, bajet hebat kan? hahahaha. setan je. kaki aku terseliuh. tak leh nak berfikir, alasan mcm tu boleh? bodohnya kasut. tak pasal pasal kaki aku terseliuh. ingatkan takde pape, sekaliiii sakitt oh. cilaka!


ada 2 hari lagi untuk fundamental of electrical and electronic. tadi habis paper agama, aku terjumpa Dai, dia ajak study sesama, OMG. study FEE? gila. seram aku T__T secebis nota FEE pun aku takde. kosong gila otak aku. tak sabar aku nak mencarut jumaat ni. hak hak hak. sory mdm izume, kita jumpe lagi sem 3 boleh? :D senyum lebarlebar.



tipu tipu. sebenarnya aku sangat takuttt T______________________T encik fee tolonglahh, bencinyaa kat kau. serius aku tak minat bab bab mcm tuh, aku rasa lelaki je lagi layak kalau electrik2 nih, haihhh. MINDSET (-__-")

No comments:

.