img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, November 12, 2010

Baibai Fee

rasa mcm satu beban yang sangat berat telah hilang. ibarat berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. HAHAHA. shit. langsung takde kena mengena pun kan? ;P hak hak hak! baibai FEE, see u sem 3 nanti. aku tahu akan pasti harus repeat paper ni. bayangkan, ada 4 soklan. tiap 1 soklan tu, ada a dan b, so maksudnya ada 8 soklan. soklan first, boleh gak aku bernafas. try try buat, tgk jam, dah pukul 10am. maksudnya, aku buat 1 soklan dalam masa sejam. gila FOKUS kan? HAHAHHA. tengok kiri kanan, semua dok fokus menulis, mengira. ntah2 pura mengira je kan? so, aku pun try baca soklan kedua, terus ketiga, terus keempat. tengok tengok keliling, semua sibuk mintak paper lebih? choyy, korang menulis ke menconteng hah? takpe takpe, try tengok soklan balik. tapi kesudahnya, aku salin balik je soklan tu.. sampai la 10.30. sorang pun tak keluar dari bilik exam tu? gila. korang ni memang taknak keluar sebab soklan susah, atau korang memang reti nak buat? hahaha. belekbelek kertas, faraday law pun aku lupa? wtf lak kan. eee. pap! tutup kertas, kemas. aku blah. zasss!


yehaaa. akhirnya. aku keluar jugak. HAHAHA. pi lantak la orang lain. aku jawab satu soklan pun macam nk terburai otak. ni kan pulak 4 soklan. btw, thnx mdm izume untuk gula2 tu. ;) gula gula semangat la kunun? hahaha. tapi saya tetap tak boleh nk jawab FEE :(



budak2 dip sem1, jap lagi dorang habis final dah. memang boleh huray2 la kan? romate aku pun dah siap paking, aku pun nak balik! tak aci tak aci *hentak2 kaki* kenapa la tak buat straight je exam, nk gap2, kan dh kena balik lambat ye tak?



sekarang kena carik bahan untuk pengajian malaysia, sebab nota langsung takde. haih, apa jela yg aku ada kan? ngeee. tapi problem  nya. internet kat sini sgt mcm haram. argh! gampang je. bukak tu tak boleh, bukak ni tak boleh? mcm mn aku nk dpt 4flet ye tak? hahahk! ok, sila berhenti perasan nurul. romate aku cakap, dorg nya enginering graphic susah, arghhh. shit. kenapa seorang engineer kena belajar melukis? *persoalan.



p/s : aku rasa sgt terhutang budi dgn daniel, sebab apa yg dia ajar dulu tuh, aku berjaya menjawab soklan num 1 dgn cemerlang nya. thnx :)

No comments:

.