img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, November 22, 2010

Bioproses

aku baru pas belajar tutoriol cara cara nak pakai shawl. siyes cantik je tgk model2 tu pakai. tapi bila aku pakai? choyy mcm haram. tapi tadela huduh sgt. not bad lahh. kira so-so je. hmm. nk buat mcm mana, dah nama nya model, memang la hot ye tak? nk banding diri ngn model pe jadah nya ;PP insane.


aku sebenarnya, nk tukar kos. aku ingat nak amek food. chemical enginering in FOOD. sebab aku suka makan? hak hak hak! bila aku selidik2, kat micet tu, food kos yg paling senang. hmm. ye. aku tahu semua kos akan senang kalau kita belajar betul2. tapi aku mcm tade mud nk teruskan bioproses. bukan susah. tapi aku mcm tak suka clasmate2 bio aku. dan, kalau aku tukar kos amek food, sure aku akan jumpe ****. aku benci dia kot. selfish. kira selamat la 1 sem je kelas dgn dia. binguang~



tambah lagi, laki aku mg tak kan bagi aku tukar food. haihh. FOOD FOR LIFE kot ;PP kau pun suka makan kan? huh! kalau amek food, hanya perlu fokus kat kimia je...... tapi disebabkan aku amek bio. perghh. aku kena belajar bio, kimia, fizik, dll. watafak kan? nak tukar proses/ oil & gas, dah sah2 kos tu lelaki yang konker, mcm mana nk kerja nanti.  memang la kerja nanti meletup, tapi nk bersaing dgn lelaki? nk kena lepak kat laut berbulan2? arghh. not me. nanti bila aku pregnant, hah! parah. aku bukan lelaki. -__-" so memang NO for PROCESS la kan.



kenapa aku amek chemical enginering pun aku tatau. apa yang aku ingat. last minit decision. sebab aku tak dapat ipta ;( tapi las2 rupanya aku dapat UMP, BioIndustri. stil. BIO. kunun nak lari dari math la kan? huuuuuu. tapi serius aku rindu nk buat soklan calculus yang pecah kepala, tapi bila lecturer ajar, sebenarnya sgt senang. aku rindu nak kira panjang2, las2 dapat jawapan 0. aku memang minat math. baru sedar. :( terlambat kan? haihh. tak puas aku nk jelajah uitm tu, aku dh keluar. takde rezeki. tapi tapelah, aku bangga jugak dgn kos aku skrg ni, bila org tanya, aku leh jawab. aku amek CHEMICAL ENGINEERING in BIOPROSES ;)  bioproses=biotech. mcm gempak. *perasan. kelas malas nk g, nk bangga lak. kasi tembak la kepala kau nurul!


.
tapi, yang sebenarnya. cita cita asal aku nak jadi kaunselor. HAHAHA. mcm kelakar je kan? ;PP aku & kaunselor. choyy. maybe tu dapat mematangkan aku lah kan, ye tak? tak dpt kaunselor, cikgu pun jadi. aku nak jadi cikgu yg hot, boleh? hehehe. dh dua kali aku g interiview untuk amek degree in pendidikan psikologi. tapi dua dua kali tak lepas. sgt gampang la. penginterview tu cakap, budak sains susah sikit, lebih diutamakan budak sastera. arghhh! setakat nk bermadah2 tu. aku boleh je kot. aku kan sgt romantik org nya *muntah* ;PP so, aku plan, pas grad nanti kalau kerja mcm tak best, aku nk sambung kpli, tukar profesen jadi guru. even lambat lagi grad tu. tak salah kan buat planing? hehe. tapi kalau kerja aku gempak, aku ingat nk minx tempat kerja aku sponsor buat master. nk buat kat oversea. PASTI ;DD weyh nurul! tinggi gila kan cita cita kau? mat jenin ;/



p/s : sanggup ke nak tunggu 4 tahun? errrr

No comments:

.