img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, November 21, 2010

Hari Ni Bosan

hari ni pergi mid lagi. untuk kali ke dua dalam minggu nih. pergi takde wat pape, teman incik suami makan. tapi aku dapat pizza. yeahh. thanx ;DD mid bosan.



pergi pertama. incik suami nk renew kad timberland dia. sgt excited dpt renew. renew, tapi sape nk beli barang sampai 2000 tu? huh. biarkan dia. asalkan dia hepi. 20% untuk barang harga 1000. berbaloi?



dh renew, pergi low yat pulak. ntah apa dia nk buat. sumpah la aku malas nk folow masuk lowyat tuh. aku dah cakap. aku tunggu kat parking je. mcm org bodo. mcm tungu dia berak 30minit, mcm tunggu dia hisap rokok, mcm tungu dia..... argh. macam2. tapi, disebabkan kegedikan aku tanak ikut dia, dan kedegilan nk tunggu kat parking, dia tak jadi nk g low yat tu. hehehehe ;PP *strategi tarik muka masam menjadi.



then pusing pusing, lalu sana lalu sini. lepak titiwangsa kejap. lepak lepak, borak borak. pastu sambung pusing pusing lagi. AKTIVITI YANG LEMAU. incik suami ajak main bowling, tapi aku tanak, sebab tangan aku baru elok, nanti sakit pulak. hehehe. . dia ajak tgk cite dua alam. ah, Dr Romzey tu poyo, tayah tgk lah, mcm bazir duit je tgk, tapi i nk tgk cite ngangkungggg.. nanti kita tgk ye sayang? *winkwink*



tiba2 dapat idea, g wangsa walk jom? hahaha. dan sebagai driver yang setia, incik suami pun hanya menurut arahan. baik kan dia? ;PP tapi, bila dah sampai. aku cakap, 'kita nk buat apa kat sini sebenarnya' HAHAHA. cilaka je ayat. then, terus incik suami sambung perjalanan.



pastu, pergi pizza hut, AGAIN. beli pizza. sebab aku salu lapar tgh2 malam. hehehe. bila lapar, jadi modi. ;pp
tiba tiba lapar nasik. so, off to kampung baru carik kedai makan.



lalu je, terus nampak satu kedai ni. meriah gila. kalerful. heeeehee. dan incik suami sgt berkenan. so, makan jela. time nk amek order, baru tahu tu kedai indon. tapela, layankan aje. sebab suami dah sgt excited. tapi makanan kat kedai tu not bad. dan boleh view pun cantik. nampak KLCC dan bangunan2 lain. hehehe. akak kedai tu pun baik. aku nak milo ais, tapi tade, so order teh ais. incik suami tahu aku sangat cerewet, time air tu sampai kat meja kitorang, dia slumber je cakap, 'air ni asal cair'. HAHAHA. malu aku jee. aduh! komplem tak beragak. tapi bila rasa, ok jeee~ dia komplem sebab tanak dgr aku mbebel kat dia. bak kata dia, aku ni sgt MEMILIH. ;PP




makan makan dan makan. kenyang. not bad la masakan dia. pasni boleh dtg try menu lain lak. makan untuk dua org, rm17. berbaloi kan? ;)



tapi, kenapa aku rasa KL semakin bosan? pusing2 benda yang sama je aku tengok. huh! hari ni sumpah penat. badan pun lemau. esok nak g cheras pulak, haih~ wekend mg bz. :)





p/s : sayang, thnx 4 make my day :) ily more. RIDZUAN

No comments:

.