img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, December 11, 2010

11 Dec 2010

Aku baru bangun tidur. Hahaha. Dah maghrib dah ni kejap lagi, haiihh tapi sebenarnya aku tipu beberapa jam je, around pukul 3 tadi baru tidur. Since aku bangun jam 1 pagi semalam. Ni semua salah si suami lah nih. Dia kerja malam, ada server down apa ntah kat hospital tu. So aku kat rumah bosan2 tidur lah awal. Tapi ntah gampit mcm mana kan, boleh terbangun. Heee~ Pastu, dia habis kerja around pukul 6pagi, sebab dia lapar, sooo dia ajak aku pergi makan. Then, keluar pergi makan, dengan tak mandinya. Yelah, pagi2 buta, sangat sejuk kan? ==" Pusing2 carik kedai makan, last2 makan kat kampung baru. Makan dan makan. 


Tibatiba dapat kol dari mama dia, suruh balik tengok dapur gas tutup ke tak? HAHAHA. Lawak. Si suami pun dengan kadar segera dan kecuakan terus gerak balik rumah. Lagipun, nak kena hantar barang Along. So memang la kena balik rumah. Bila sampai rumah, tengok2 takde papepun. Gas elok je. HAHAHA. Incik suami dah macam hape je aku tengok. Kehulu kehilir tak tenteram. Lawak lawak. Kucing2 sekali dia marah. Rasa tertipu :P


Lepak lepak kat rumah, pastu around pukul 1 gerak pergi JJ Alpha Angle kat Wangsa Maju sebab nak beli Big A. Dua dua muka dah macam tenuk. Sebab duadua tak mandi lagi. Btw, tak mandi pun takde la busuk mana. Sila bau kalau nak tahu ye. HAHAHA. Lepas dah beli tu, balik rumah. Terus rebah. Sangat penat. =='


Plan asal untuk hari ni adalah pergi Jom Heboh dan shoping2. Tapi tak jadi T_T. Maybe next time. Err. Sehingga entry ni, saya dah belum mandi lagi. Mengantuk nya lagi. Incik suami masih lena dibuai mimpi. Kesian penat kerja kan :] Saya seorang isteri yang memahami :P

No comments:

.