img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, December 10, 2010

Matrik

Kan, kan aku dah cakap. Aku mesti terbangun punya. Ciss. Gampang nya -.-". Oleh itu, aku pun jalan2. HAHAHA. Jalan kat facebook je, jadi stalker. Hee. Usha2 gambar semua. Bukak fb akmar, jumpa 1 album. Album time matrik dulu. Haih, berkurun dah gambar nya. Ngee. Tadaaaa, ni gambar yang aku jumpa :P


Tengok la aku. ingat comel la tu buat mulut mcm tu? HAHA. Mulut mintak kena penampar. :P
*abaikan background tuh*




 Ni lagi, mulut cmtu lagi. BURUK nya! malu!




Taraaaa. gambar ni pun Akmar upload :P
Abaikan dua dari kiri tuh, aku tak kenal meraka
Tapi dua dari kanan tu aku kenal
Bad & Safuan :)
Haaa! Bad tu lah yang pernah mintak kapel dgn aku time matrik dulu tu :P
Tapi si Safuan tu jugak aku minat :'( Sangat childish lah dulu. HAHAHA
Tapi aku dah tak kontek Bad since aku buat dia tunggu aku 3 ke 4 jam ntah kat TS tapi aku tak datang jumpa dia pun. Aku berseronok2 kat Mid. Dia mcm org bodoh tunggu aku. HAHA. & Dia sgt marah kat aku pasal tu.  Dia pun dah ada awek lain kat UM tu :) Semoga bahagia selalu oke. 


Ni pulak gambar Nash, yang tinggi tu aww. Berbaju marron. *abaikan gambar wanita berdua di tengah2 tu* budak yang Atie minat. HAHA. Tapi last2 pas habis matrik.. Ngeee~ aku ayat senang je nk dapat dia nih. Haihh. Time matrik tak berani nak ayat sebab dia dah ada awek. HAHAHA. Sekarang dia kat Utem, amek sains komputer ke apa ntah. Pasal2 komputer la. Sory Nash! Takde niat nak main2 kan perasaan. Cuma time tuh baru lepas putus dgn exboyfie :( Hee. Btw, Nash memang sangat baik :) Insyaallah nanti mesti ada awek nya la. Ke dia dah ada awek?? HAHA. Semoga berbahagia jugak.


Hah! ni aku suka. Walaupun gambar ni huduh, tapi aku SUKA. Sebab? Sebabbbbbbb hehee. Dia ni sumber inspirasi aku! HAHAHAHA. Statement bangang. Taklah. dia nih jarang gila pergi kelas, memang susah lah nak berjumpa dgn dia. Tapi dia pandai ==" Aku tabik spring lah. Sebab tu aku malas nak pergi kelas, sebab terpengaruh dgn dia, oke2. ALASAN :P Tapi aku taktau dia kat mana sekarang. Misteri sangat :P Eh, tapi kenapa kat pic ni dia kelihatan sgt buruK? HeeeeE~ :P Sori.


Hah! Ni pulak clasmate aku time sem1. Acap.Yang berdua kat belakang tu, KuAi & Apih.
Ada nampak macam sweet kapel tak? HAHA. Gila. Time nih, aku rapat dgn KuAi. HAHAHAHA. Tiap2 malam dia kol aku dowhh ==" Hati pun jadi cair. Ngok ngek. Tapi dia tawu aku ada boyfie time tu. :) Acap skg kat USM, denstistry. Hebat gila kot. Budak 4plet. Haiih. time kelas bukan mendgr lecture pun. Ramai gak gurl2 aneh aku boleh rapat dgn mamat nih. Sebb dia macam lone ranjer kalau dgn perempuan ==" KuAi kat Uitm Shah Alam [ sama tempat dgn aku dulu :'( ], tapi dia amek Bio (skg aku amek Bio :P ) & aku amek Math. :) Takde jodoh kan. Apih kat UMP. Ntah taktau amek apa. Enginering kot kalau tak silap :) Hebat2 semua. Tapi dorang semua dah nak sem 4! Aku je baru nak sem 2 :( *sedihtiba2*

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Ni aku sekarang! Lain kan dgn dulu? ==" Mana cantik? :P

No comments:

.