img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, December 7, 2010

Bosan Lagi!

Lapar. Perut pedih, susah nak pejam mata. Aku berjaga dari jam 1 tadi. Gila. Ingatkan tidur sampai ke pagi, sekali terbangun la pulak. Hmm. Bosan. Time time mcm ni semuanya dah tidur. Hari ni, plan nak keluar jalan2. Hari nih cuti awal muharam. Err. Aku pun baru perasan semalam. Ambooi kan Nurul, kalau Newyear kau ingat je. Huh. Jahit gila. Tapi aku kalau jap lagi tidur, ntah jam berapa la pulak akan sedar kan ==" A typical habit when theres a long holidays. Loser L.


Hari ni, 7 December 2010, still the earlier of Dec. Tapi, pejam celik pejam celik. Sekajap je, cuti habis. & everything will back to the usual. Pergi kelas, lab, asgment, makan, tidur. Huh. Melaka yang sangat bosan. For me yg takde transport ni lagilah, patah kaki. Eh, tapi pergi DP, MP, tu semua pun bosan jugak. Takde benda best. Maybe aku belum cukup explore lagi. Btw, stil ada berSem2 lagi. So, stil have banyak masa untuk berjimba2 di sana. Tapi kalau nk shoping2, aku lagi prefer balik rumah :P Lagi banyak choices. Tibatiba terasa berat & malas nya aku nak balik Micet. & malas nak menghadap muka muka yang membosankan :] Gampang. HAHAHA

No comments:

.