img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, December 9, 2010

Entry lagi

Tangan bau pizza tak hilang lagi. Sekarang nih dalam kondisi sangat mengenyangkan. Tadi makan pau goreng yg incik suami beli, pastu melantak pizza lagi. Tak makan nasi pun. Kata mat saleh kan? :P Thanx sayang for the pau tuh, haha. Macam2 jela permintaan aku kan? Bak kata incik suami hari tuh, maybe bawak budak kot :P tehehehe :D Kalau aku mintak sup kepala gajah agak2 dia bagi tak? HAHAHA. Bagi, bagi penampar kot :P


Erm, so far dah 3 kerja aku tolak. Sangat malas kan aku? 1st kerja kat SYABAS. Gaji 1000++. Berbaloi kan? 2nd, houskiping hotel, kat area2 Jalan TAR. Tapi ni macam tak best, gaji pun 800 je. Tadi, kerani kat Chow Kit, gaji around 1k something. Perghh. Orang lain sibuk carik kerja semua2, aku kerja depan mata, tapi nak buat mcm mana, aku takde tenaga nak kerja semua2 tuh, alasan. Boleh? :P



Lagi seronok duduk rumah, on9 on9, tuggu incik suami balik kerja, keluar jalanjalan. HAHAHA. Oke, memang gemuk lah kan kau balik Melaka nanti? Eh, tapi ramai kot cakap my body HOT, so.. hehehe *gelijebaca*. 


Sebenarnya, aku dah mengantuk ni. Watafak. 10.15pm. Kalau aku tidur sekarang, maka akan terbangun lah aku pukul 1 2 pagi nanti. Sangat loser. :/ -yawning10000x-


No comments:

.