img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, January 30, 2011

Sehingga saat ini masih belum mandi. Haha gila kebal aku tak mandi hebat kan cool kan. Bukan sengaja taknak mandi tapi sangat sejuk sumpah sejuk gila gila rasa suhu dah negative berapa ni tengok2 kat luar tingkap siap ada salji lagi *tipu. Kalau period suami selalu jadi mangsa moody. Ha kalau taknak jadi mangsa, hah, jom tukar kau jadi perempuan aku jadi lelaki. Boleh camtu? Oke2. TENSIONNNNNNNNNNNNNNNNNYAAAAAAAAAA. Nak jerit supaya semua warga hostel terbangun. Bukan jerit suka2lah, suruh bangun sebab jap g subuh. :P Hahaha. Dah2. Melalut jela kau nurul, bagi kau merepek siang malam pagi petang bla bla bla memang tak habis. Lahir kat reban ayam sebab tu suka bercakap banyak sangat. Dah la, mengantuk. Nak tidur. Jap lg bangun aku sambung entry ni.

Kesiangan harinya.
Pukul 9.30 terbangun sebab bunyik alarm bodoh-sape-yg-set ni. Oh aku eh? Henset aku bunyik. Hahaha. Sekali terover slept sampai 1 lebih lak. Tapi hari ni dah mandi oke. Dengan hujan2 sejuk hingga ke tulang aku menggagahkan diri jgk nak mandi. Oyeah! Perjuangan. Haha bilik air depan hidung je pun :P Baru habis melantak megi, nak basuh baju pulak. Biarlah busuk basuh sebab hujan hari lembab. Tapi baju dah penuh baldi. Tension aku tengok benda2 bersepah mcm tu. Ngeh2. Sape ada 2.50 pinjam? Hehehe. Basuh tgn free taknak, nak jgk mesin. Memang membazir. Alaah, nanti tangan kasar suami cakap u ni tak reti jg tangan ke. cisssss. Haha. Takpe2 nanti time lab curik sarung tangan banyak2 so nak basuh guna tangan guna je gloves tu. Kan setel masalah. Haha curik 1 kotak :P



No comments:

.