img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, February 2, 2011

Kata nak berubah tapi kelas tak pergi cerita apa cerita keling eh kau? >,< Haha. Pagi2 suami kejut pergi kelas yg 15minit semata-mata nk betulkan grammar kat blog. Lagi sedap tidur tambah2 tengok romate masih berselubung dgn selimut oke jeles okeeee. Hahaha. Siap silent henset sebab taknak tidur lena digangu. Tapi sebenarnya hari ni sumpah sangat pening kepala. Memang kerja baring dan tidur. Nasib malam mcm oke sikit so gagahkan diri  buat report Organic. :/ Tapi tupun mcm haram, takpela yang penting aku dah siap. :(


Orang lain semua dah sibuk bercuti bergembira berhuhahuha tapi kat sini masih terhegeh2 ada kelas, tahula micet ni kat bandar vendor takde student cina ramai, tapi cuti tetap cuti >,< Arghh benci. Esok pagi2 ada lab CPP. Subject cibai yang aku tak faham apa sebenarnya baca soklan pun eh apa ni tak faham tak retinya baca soklan pun dh pengsan. Belum lagi cuba nak memahami soklan, baru baca. Sape dapat A untuk subjek tu meh gitau aku aku belanje makan seminggu :/ Hahaha.


Tapi esok lepas CPP dah boleh pulang ke rumah! Haha setelah hampir semingu lebih tak balik. Semingu tu ibaratkan setahun. Wuwuwuwuwu rindunyaaa :'( Hahaha gedik. Ada org konon nak hantar balik, budak yang mulanya bajet abg2 tapi sebenarnya sebaya aku je >,< Tapi apa apa pun tak konfirm lagi sebab aku kalau ikutkan malas nak susahkan org lain, tapi kalau org dh offer nak hantar balik so apa lagi kita turutkan jela. Tapikan tak boleh nak balik ke rumah terus, harus ke rumah mertua dulu :( Kalau tak nanti muncung suami boleh diikat merajuk mengalah kan perempuan. Ops! ni dia baca mesti macam dah nak merajuk dah ni. Pantang kena kondem sikit. Haih, tapi semalam dia cakap taknak dh baca apa aku tulis kat sini. So, pasni boleh mengutuk suami sendiri. Hahahaha. Nurul bongok kau kutuk laki sendiri, tak cium syurga nanti. Ngeh2. :P <3 syggg bucuk bucuk. Gurau2 je oke.

No comments:

.