img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, March 29, 2011

Homesick!

Sesat di level 14. Haha. Macam bongok je siang tadi. Malu-malu. Dahla, datang datang je tengok fuyohh gila ramai orang, semua dgn family. Dasar anak manja. *jeles* Aku dah la sorang2. Lama gak aku terpongek duduk kat kerusi sorang2, pastu buat muka slumber badak pergi kat kaunter terus register. Padahal ada angka giliran pekejadah ntah. Haha. Dahtu, bila dah register semua-semua. Aku sorang je budak nutrition? Waterpakk! So terpaksa la aku carik mentor, register subjek, carik time table, jumpa dean. Wahhhhhhhhhh, kau fikir tempat tu kecik? Dahla 1st day, pastu sorang-sorang... ;'((( Mana aku tahu tempat semua.......... Tapi aku main redah last2 setel jugak semua. Hahaha. Terasa bangga dgn diri sendiri ;') I have no class on Wednesday oke. Heaven. Hihihihi.

Dah setel semua tu, terpaksa la dgr ceramah. Orientasi, biasalah boring. :"( Tapi aku macam terkena kejutan budaya jugak la tadi. Sebab sebelum2 ni.. student salunya kena berpakaian sopan.. tapi tadi, slumber je singlet with short.. Nampaknya bukan drama dlm tv je.. memang pergi kelas kat sini boleh pakai cmtu kot? Masa aku kat Uitm, kat Unikl.. tak boleh kot pakai sexy2 cengitu. Huuuu. Pi lantak la dorng nak pakai apa pun kan? Bukan kacau aku. Jangan dok tayang bontot buruk macam kat kedai makan tadi lah, terus hilang selera aku nak makan ;( Bontot dah la berkerak, lagi mahu tayang. Hishhhh~ Scaryyy ;/


Lepas habis semua tu, pergi jumpa agent rumah. So now, rumah pun dh setel. Lega sikit. Everything dah setel one by one.. Hope semua nya berjalan dgn lancar. Aminnnnnnnnnnnnnnn :D Aku tak tidur lagi ni, kejap lagi nanti ada orientasi. Hihihi. Rasa nak skip je. Tapi dah janji dgn budak mana ntah tadi aku jumpa, so pergi jela... Dengar apa management nak cakap... Nanti takla aku blur sorang-sorang kat sini.


Tapi tadi kan, serius aku rasa sedihhhh sunyi gilaaa walaupun kawasan kat sini till now bunyik kereta masih bising.......... Tapi aku sunyi. :'( Hahaha lonely. Masih belum dapat nak sesuaikan diri. Tiba-tiba rindu Micet. :P Hahaha sengal. Rindu ketenangan Micet <3 Huahuahua. Tapi takpela.. later o soner,, ok la perasaan homesick ni. Huaaaaaaaaaaawawawa :'( Nak balik rumah! I miss selayang so much :((( Rindu nak makan nasiiiiiiiiiiiiiiiii kat rumah :( Hari ni, eh semalam tak makan nasi pun ;((((((((( 


No comments:

.