img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, March 20, 2011

Kisah Weekend

Tadi balik rumah kena hujan,basah kuyup. Taksukaa kepala jadi pening. Menyampah. So boleh tak kalau cakap aku demam maka tak boleh nak balik Melaka? Haha ALASAN memang terbaik titptop hot meletup vogue macam zila bakarin. Eh nak jugak sebut Zila Bakarin ;P Tapi Stephan Rahman tetap oh ohhh pengsan tengokkk body dia. *melting* Ala, Wan kan cakap dia tak baca blog aku. Soooo bebas menulis apa sahaja. Diam oke. Hahaha. Zila Bakarin. Wanita pertama yang dipuji oleh Wan depan aku. So......nama tu tetap tersentap dalam hati ni untuk selama nyaaaaa. Hahaha. Sebab selama ni Wan kan gay, dia suka puji kaum sejenis dia je.. nampak lelaki yang terus cakap hensem lah, macho laa, bla bla blaa la... laalalalallala... EEeeeee, tak sangggupppp T___T Depan belakang semuaaa kau balun eh? Hahahaha. *Nangis2* :P


Semalam pergi Mid, sebab aku kan mengidam Big Apple. Tapi tekak aku nak makan time pukul 3 4 pagi. Tapi sebab nanti aku bebel2 dekat Wan, so dia bawak aku g Mid. Eh Mid je ke ada Big A? Nak yang jauh jeeee. Heh! Kat Lowyat pun ada, kat Jusco Wangsa Maju pun ada. Haha. Kata suka berjalan? Tapi tu pun hampir cam nak wat drama. Sebab diaaaaaaa janji habis kerja, gedik mesej cakap syg hari ni syg takyah kua dulu, nanti b balik kita kua sesama. So, aku pun tunggu dia habis kerja pukul 5. Tapi aku jenis kalau habis kerja pukul 5, aku nak dia pukul 5 tu dah terpacak depan hidung aku. Hahahahah. Boleh ke camtu? Kejam kan. Takdela. Tapi kalau 5.30 tak sampai aku nya angin tiba-tiba akan jadi berubah. Sebab Hospital Selayang dgn rumah aku tak jauh mana, dekattt je. Sebab Wan sampai dalam pukul 6 suku camtuh, soooo aku punya mood pun dah kurang. Hahahaha. Tapi pastu tiba-tiba je ceriaaa. Huahuahua. Aku kan gedikkk T_T


Sampai-sampai je Mid, pergi beli Big A, pastu Wan kebulur nak makan nasi ayam. Tapi time tu dah mahgrib so stay jela kat dalam Mid makan kat food court. Sebab kan setan suka merayap-rayap time maghrib... Huahuahua. Kitorang setan ke? Heh! Dah makan, pergi rumah Ejad tengok Raja Lawak yang akhirnya org kampungg i yang jadiii juaraa. Korang ada? Hahaha bila dah menang baru nak mengaku org kampunggg. Hahaha abaikan, sebab aku bukan minat pun. Just layan ketawa-ketawa. Nak undi? Harammm membazir kan tak elok ;) Dah lepas tu, pergi lah tempat kerja Encik Zainal. Haha stylo tak panggil pak mertua cenggitu? :P Hahaha. Maka, terus bergerak kat Rawang. 


Dalam kete punya la tidur senget sana senget sini. Bila dah sampai rumah, subuh baru tidooo. Sebab nya, pukul 3 pagi tiba-tiba perut bunyik kroeokk kreoookkk laparr T_T Wan suruh aku masak. Hoitt, pukul 3 pagi nak pungpangpung kat dapur? Hah. Baik kau g beli kat kedai, pastu kita makan. Lagi sweeett kan. :) Dari merengek kat telinga aku ni nak makan nasi ayam kat jalan ipoh lah, nak J'co lah, nak float kat PJ laa. Hoii 3 pagi kotttt. Aku dah la lapar, ingat cakap camtu boleh buat kita kenyang ke? ;P Huahuahuaa. Kesudahnya, makan kuey teow yg taksedappp T_T Tapi takpeeeeeeee stil tqqqqqqqqq makan jelaaa sebab laparrrr tapi tak habis pun makan :( Perut dah masuk angin. Sakitt, losyen mustajab pun tak jalan..



Sabtu lak, bangun pun dah tengahari. Bangun, online..... Pastu dah siap2 pakai baju, boleh plak mcm tak nak keluarr? Huhh. Tapi akhirnya pukul 5 lebih, ke 6 ntah tak ingat sebab takde jam T__T baru keluarr dari rumah.  Tapi sebelum keluar tu, kena makan dulu sebab Puan Naimah suruh makan, maka makan laaaa. Makan jagung rebus, tapi konon makan nasi. Hahaha boleh camtu? ;p Sebab aku dah deal dengan Wan nak main bowling, sape kalah wajib belanje makan. Eh, Wan yang bagi idea camtu. Wan siap pakai baju tulis CHAMPI0N bajet menang la huahuahauauuaauahua. Okee menangggggg. 1st game dia menang. 2nd aku, 3rd aku........ Maka, aku lahhh yang champion yg sebenarnya. Hahahaha. Wan muka kesian ;( So, makan kat Kenny Rogers. Ah abaikan betul ke tak aku eja. Bagi aku, mahal la makan kat situ. Tax dia mahal. Service tax, gov tax...... heeeh kalau sedap tak pe gak? Sedap lagi chicken chop yang kat Kg Bharu tu kan? Kan syg kan? Tapi takpela, bukan duit i yang mengalirrrr. Huahahuahuahua. Kesiaannnnya suamiiii tercinta aku :P Tapi takpeee, kan dah nak dpt duit claim ;P Hahahahhahahha. Btw, itulah janji yang menjerat diri sendiri ;) Hahahahaha. Apa tadi eh? U lookk veryyy handsome todayyyy. <3 Huahuahua. Belanje movie sekali kan?? Kann perjanjian tu? Hahaha tapi tadi tak sempatttt. Sebab Wan nak melepak dengan membe2 dia lak, so aku kat umah mengarang blog, sambil tolong adik aku buat homework plus sambil isi borang nak daftar next wekk [gambar paspot 4keping, salinan spm, salinan matrik, salinan surat tawaran] Oke, tu jeee yg belum settle. Huuuu. Nebes lak tunggu next week nih adoi adoii.  Apecerrr lak nanti kan? 


Bukan selera aku kat sini, tak sedap. Tekak very the K?kampung. Tapi aku ngn Wan makan slumber badak je makan guna tangan, aku siap bersila. Laaa kata kampung kan? Hahahah. Apa nak malu, depan laki sendiri je. Lain la kalau pakwe makwe yg gedik2 nak control sampai makan ayam kfc pun guna sudu?? Apa kes? Hahahah. Poyyoooo lah tuu gedik jee. Minum air macam tak luak. Kalau tak haus takyah order, takpun bak mai kat akuu. Eh kat Wan, wan kan tong sampah versi lelaki kacak. Eh malu lah aku puji laki sendiri ;')) Hahahahhaha. Dah! Nurul melalut memang terer kan???


NURUL TOLONG JADI KUAT OKE? LIHAT ORANG SEKELILING ANDA RAMAI YANG SYG KAN?? SOOO KUAT DEMI MEREKA DAN ABAIKAN BUDAK2 BERSEMANGAT ASSABIAH. Salam. 


p/s : Ni kalau Wan balik lebih dari pukul 2 pagi, aku rasa macam nak mengamuk, boleh tak cengitu? Hahahaha. Aku bosaaaaaaaaaannnn dong sendirian! Jangan nigalin akuuuu T__T



No comments:

.