img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, April 25, 2011

Hujung Minggu..



Jumaat - Tunggu Wan habis kerja, jalan-jalan..... makan pizza kat area Ampang Park. Haha, ni disebabkan aku gedik2 nak makan pizza T__T So, terpaksa menagih simpati..... and akhirnya dapat jugak. ;) Sukaaaa. Lepastu, pergi Low Yat, beli Big Apple. Haha dah la naik moto je........... nak bawak donut yang 12 ketul sgt kelakarrrrrrr. Kan kotak dia panjangggg dan lebar. Nasib baik time sampai rumah ejad tu, donut2 tu masih dalam keadaan ok... Kalau tak, dah macam rupa apa je. Lepak kat rumah ejad tengok maharaja lawak...... sampai pukul 2 lebih kot baru balik. Sampai Rawang pukul berapa ntah tak sure. Heeeeeehehe.


Sabtu - Sebab kan balik lambat, aku malas nak tidur. Pukul 8 pagi, baru aku tidur. Pastu pukul 1 tgh hari baru terbangun. Bangun2 terus kejut Wan, sebab dia kan nak hantar adik sepatutnya. Tapi end up, dorg pergi sendiri je. Sebab Wan tidur punya la berdengkurrr kuat gila. Macam penat nak mampuss. Hahahaha. Sabtu takde buat apa, bangun-bangun lapar, masak. Wan goreng telur je?? Pape ntah, benciiiiww. Lepas makan, sambung tidur, sebab hujan. Sabtu pun takde buat apa-apa. Duduk rumah je. Huuuhuhu. Nice saturday :/ Lepas tengok drama, dalam pukul 12 lebih..... gerak g Genting. Sejukkkkkkkkk. Tapi bukan buat apa-apa jela. Jalan-jalan pusing Genting tu je, amek2 gambar. Berkabuss. Pukul 5 lebih camtu Wan dah mengantuk, so tidur jela dalam kereta. Yang aku lak, konon nak tengok matahari terbit la, apa la.. Tapi kejut2 Wan dia taknak bangun, nak keluar sorang2.. takuttt T__T So aku pun tidur jela. Pukul 10 lebih baru terbangun. Hihihihi. Sambung pusing2 Genting, then balik.


Ahad - Aku baru bangun tidur pukul 11 camtu. Haha. Gila pengsan tak sedar diri T__T Sampai je rumah dalam 1 lebih, ingatkan nak tidur. Yelaa, kan tak cukup tidurr. Hihihih. Tapi tengok macam tongkang pecah. Baju tak lipat, baju tak basuh, pinggan mangkuk terabur dalam sinki. So, settle kan semua-semua tu, kemas-kemas rumah. Online kejap. Sekali, amekk kau terus tertidurrr tak sedar-sedar diri. Huahuahua. Ingatkan nak tunggu Wan habis pergi settle dgn family dia bla bla.. tapi aku tertidur lak. Kira ahad aku hanya dihabiskan masa dgn tidur. Nice weekend kan, lol. Ni dok depan tv, layan cite Lu Fikirlah Sendiri, macam apa je ntah cerita. Online pun bosan. Eh, esok isnin? Oh shit. T_T






# Gambar semua takde, kat handset Wan T_T Dia kan kemutt gambar, nak semua kedekuttt. Grrr. 
# Ipoh-How la eh?Adoi adoi adoii. Nak pergi o taknak T__T

No comments:

.