img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, April 28, 2011

Red Riding Hood & Penunggu Istana

Loser gila. Tahu-tahu dah exam? Wtf. Aku takde ilmu di dada langsung. Dah, malas nak fikir. Yang penting, next week adalah cuti. Budak-budak ni pun semua balik kampung. Ahha. Rasa gampang gila T_T Lantak lah, just go with the flow. 


Oh, semalam kan tiba-tiba aku berangin sepoi-sepoi bahasa. Bukan pms, tapi ntah. Mood celaru. Alah aku kan gila? ;p Hahaha. Tiba-tiba perasaan adalah kurang disayangi. Wtf la perasaan bongok. Benciwww benciiwww.  Huahuahuahua. Tapi yang sebetulnya........... aku bengang dgn Wan. Hahaha. Kitorg mana pernah melalui satu-satu hari tanpa pergaduhan? Memang kiamat la kalau aku dgn Wan hidup tanpa masam  muka satu hari. Oh shit, sumpah budak-budak. Tapi dia tua dowhh, aku muda lagi ;p So matang boleh? Huahuahua. 


Aku kan bosan, plus waktu tidur aku dah macam apa. Tak teratur. Hari Selasa, aku keluar jumpa membe. Pastu Wan nak jugak keluar lepas habis kerja. Macam la dia tak tahu, kalau dah pukul 7, baik duduk rumah je. Mahgrib kot time tuh. Jangan jadi setan sangat boleh? Hahaha. Aku lak mengantuk. Tidur sampai ke pukul berapa ntah. 4 pagi camtu kot. Loser.


Rabu, aku nak keluar lagi. Sebab bosan gilaaa tahap memang boleh mati la katakan ;p Pastu Wan cakap tunggu lepas dia habis kerja. Ahh matiklah aku nak tunggu dia habis kerja. Silap-silap aku boleh mati katak. Hahahaha. Pastu tiba-tiba terungkit satu kisah bongok dulu-dulu. Memang aku bengang gilaaa T__T Disebabkan aku adalah cengeng, maka menangis-nangis la kan. Haahahaha. 


Lepas zohor, keluar ke TS. Aku dah la tengah bengang-bengang. Benciiw. Lepas makan, tengok movie. Huh? Macam tu je nak pujuk aku? Siot jee. Nasib baik movie layan jugak lah. Marathon tengok cerita Red Riding Hood & Penunggu Istana. Bodohh la dua-dua cerita tu. Red Riding Hood tu buat aku tertanya-tanya sape la serigala jadian. Shitt org yg tak disangka-sangka. Siot lahh. Tapi Peter & Henry tu handsomeeee. Auwww cairrrrr, melting! Hahaaha ;') Pastu penunggu istana tu.......... aku mcm blur je lepas habis cite tu. Betul ke budak2 tu dah meninggal? Huhuhu. And tambah gampang, semalam tidur terbangun pukul 4lebih, pastu terbayang-bayang aku lak kena bunuh dgn hantu. Bangang. Sooo scaryy ahhhhHH.

Sekian.








No comments:

.