img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, April 13, 2011

Layan bluess

Aku pelik tengok kawan kawan aku bila putus, senang je cari pengganti. Dorang ni takde perasaan ke eh? Haha. Haaa, bukan2. Aku dgn Wan ok je ni. Takde hal. Aku dulu.............. punya la payah. Haih. Nak ngorat aku ni, aku kan stock jual mahal T__T Ke sebab aku tak laku? Huahuahua. Peminat aku beratur okee. Ya Allah, nurul sangat perasan kan. Hahahah. Tapi tulah, aku memag pelik dgn manusia2 yang macam tu....... Senang betul carik pengganti. Kalau yepun hot nak mammmpss tapi takkan la segampang gila nk carik lain? Peliik2. Ke aku sorang je yg rasa macam ni? Heheh. Ke sebab aku ni jenis setiaaaaa :| Hahahahaha. Ke sebab aku matang? Rofl!

Sebenarrnyaaaa, dalam aku marah-marah, menangis sana sini........... cakap Wan itu ini.. tapi apa eh nak cakap......... dia sebenarnya memang baik. Bertanggungjawab. Cuma cara dia pamerkan kasih sayang tu berbeza sikit. Kira abnormal. Huahuahua. Dia rapat dgn family dia. And family dia pulak jenis semua nak together2. Aku tak kisah nak ikut rentak macam tu, cuma aku kena biasakan diri lah kan. Walaupun dia panas baran.... tapi kalau kita tak buat hal dgn dia, dia takde nak marah tentu pasal. Lagi satu, dia respek orang tua.. Cuma kadang2 tu, mulut dia longkang sikit, sesuka hati mengutuk org.. Hishh, aku pun suka kutuk org jugak, tapi tak lah slumber mcm dia T__T Dahla cara bergurau kasar, tapi kalau merajuk nak kena pujuk.Cehh. Tapi dah buat deal, takleh nak merajuk2, oke sangat sweet la konon perjanjian tu. 

Bila ingat-ingat balik... tak sangka aku boleh hidup dgn dia setahun dah. Even ada la jugak masa-masa tu berperang macam perang dunia.. update status kat fb emo-emo.. Huahuahua. Macam budak-budak. Hal dalam kelambu nak bg tahu kat satu dunia T__T Maluuuuuuunya la aku. Tak matang.  Apa yang aku faham pasal Wan, dia takboleh org tak ikut cakap dia. Kalau tak ikut cakap dia, kalau buat something unplan.. dia jadi macam stress. Adoi tak adventure. Penggayat, dan geli dgn lipas. Hahahahha! Tiba-tiba dapat idea, kalau pasni kena maki ke apa.. baik aku ready lipas awal2, huahuahuahua. Perangai keji dengan laki sendiri T__T

Tapi kan, serius aku cakap............. Wan memang baik. Hahahaha. Berapa kali nak puji ni? Dah dua kali lak puji laki sendiri. Adoiyaii. Banyak gila dah dia korban untuk aku. Masa aku daftar kat tempat study skg ni, banyak dia dah tolong. Dahtu sebab aku sorang sorang takde kawan, almost tiap2 hari dia dtg melawat. Padahal siang kerja, malam dtg tengok aku. Teman aku. Bukan dekat. Jauhh kot. Memang la tak jauh macam perlis ke johor.. tapi stil jauh. Wan pernah tanya aku, incase kalau dia tiba2 malam lapar, and kitorang lak time tu jauh....... adakah aku sanggup nak dtg kat dia bawak makanan.. Aku dengan kejinya menjawab tak. Kejam kan :P Ala, aku kan tak reti hipokrit... Aku kan jujurr, teluss, sesuci lebaran....


Sebenarnya, bukan susah pun nak pujuk Wan kalau dia marah ke apa, sebab mostly kalau dia buat perangai pun.. memang berpunca dari peminat2 aku sendiri. Mana kau tak bengang, kalau kau tengah syok2 tido.. dalam keadaan mamai, tengok bini kau tengah bersiap nk keluar dgn lelaki lain? Huuuuhuuhu. Amek kau, memang lebam la tangan pastu :"( Tapi kan.............. janganlah pukul2 dah............. Takuttttttttt. Serius aku takut Wan naik kan suara.......... Yela, salah aku.. tapi dia kan hati keringggg, kalau dah marah mana nak ingat dunia.. Takuttttt. T__T Just a simple word, mintak maaf pun dah enough. Walaupun bukan salah aku, tapi kalau cakap macam tu.. Terus dia ok., Ala, pastu pandai2 la gedik2 dgn dia.. manje2 ke apa. Huahuahua. Tapi aku geli nak bermanja2 ni. Adoii. Failed.


So now aku nak cakap, I LOVE YOUUUU, cuma aku tak reti nak mempamerkannya. And im so thankful sebab dpt jumpa some1 yg banyak berkorban untuk aku... some1 yang banyak bersabar (even kadang2 meletup dh jadi macam singa jantan)... some1 yang tak jemu2 try nak faham aku.. some1 yang suka buat aku ketawa/menangis/emosi semua2, some1 yang kalau boleh nak spent 24/7 masa dgn aku.. some1 yang penat mcm mana pun kalau aku nak sanggup meredah gunung berapi.. and so on... bla bla blaa.. banyak lagi. Tapi kan dah cakap, aku tak reti nak luahkan. Sebab kan dah cakap banyak kali, aku tak reti nak gedik2 T__T Rimassss. Huahuahua. 


Eh, nanti pagi belanje brekpes eh? Huahuanhua. Macam la dia sempat nak baca apa aku taip ni. :( Aku lapar sebenarnya ni, nak kata tak makan, dah makan.. tapi sejak dua menjak berbadan dua ni.. perut makin menjadi jadi lapar memanjang.. Hahahahahaha. :D Nurul jadi ibu? *Pengsan*













No comments:

.