img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, April 11, 2011

Uitm dulu dulu

Online sambil golek2.. tiba2 pieq upload gambar lama. Boleh la buat hilang stress 2 3 minit tengok gambar-gambar oldskol. Takdela oldskol mana, tp tahun 2009, lama jugak tuh kan. Dan dua tahun. Baru sekarang nak upload? Bongok. Huahuahuahua. Aku kenal Pieq ni masa zaman aku belajar kat Uitm dulu. Yang aku ingat, dia masuk lambat dari kitorang semua. Alasan dia budak baru, padahal dia siap skip orientasi semua2. Haha bajet hero. Sekali last2 tercampak kau kat Gambang sana. Dulu kan macam batak, sape ada kereta dia la paling hensem. Sebab kan nak menapak dari Kolej Mawar ke FSKM tu mendaki semua bagai-bagai... memang berangan la nak ada yang menjemput ke kelas kan T__T haha. Aku tak ingat sangat macam mana aku boleh terkeluar dengan dia. Yang aku ingat, ada satu hari tu, dia kol aku. Dia cakap dia respect gila kat aku. Huahuaua. Tiba2 je nak respect pe kejadah? Haha dia respect sebab aku perempuan paling berani  ponteng kelas time T__T Siap kena sound dgn ustazah dalam kelas Titas. Aku kena sound tapi ada sorang budak laki ni, sape ntah.. dia yang nangis. Wth? Hahaha. Lawak gila time tu. Tapi ustazah tu baik, tapi jenuh la aku nak pulun ganti kelas dia semua2.. tapi result dia, alhamdulilah... aku dapat B untuk titas :) Walaupun orang lain dpt A kot? Hahahah! Pergi lantak la, aku mana ada presentation asigment semua aku tak buat. Dah kira gempak la dapat B :))

Pastu insiden dia kol tu, adala dia ajak lepak2, pergi shoping, makan, bla bla. Tapi dgn sorg gurl ni la... Bella nama dia. So kitorg keluar bertiga. Hahaha. Malam keluar, siang tidur. Terbaik kan? Aku lak time tu jiwa kacau T__T Satu hari tu, kitorg keluar.. malam sampai ke pagi tak tidur. Tengah hari baru balik hostel, then mandi2 naik genting lak pastu. Padahal the next day ada test kawad. Tapi tiga2 ekor huhahuha takde langsung riak kerisauan. Gilaa la kan? Konon lantak la ripet nanti2.. Haha.

Ada satu kelas tu, kelas philosphy apa ntah, aku tak ingat. Prof tu baik gileeer dgn aku T__T Time nak present, aku banyak kali tak dtg, hahaha patutnya aku present sama time dgn pieq ngan bella. Tapi last2, time exam...... amek kau! Prof announce nama aku kat dalam exam hall, and dia tunggu sampai aku habis jawab exam sebab dia nak aku present depan dia. Hahaha. Profff kot, baik gileee. Langsung tak marahhhhhh. Aku lak yang jadi serba salah T__T Menangis sambil buat presentation depan dia :"(( Hahahah. Aku dapat B- kot untuk subjet tu. Gempak tak? :P Ingtkan dapat C ke apa.. Hahahaha. Terkejut aku T__T Tapi aku dulu ada gak kena belajar C++, 30minit je jwb exam, pastu keluar. Algebra, calculus, accounting.. hahaha. All about math. Konon konon kan nak jadi ahli matematik. Panggggg! Poyo nak mampuss cita-cita dulu. Hahahaha. 

Last day aku kat Uitm, aku keluar awal dari exam hall tu. Haha. Aku mana pernah tak keluar awal? Gila apa nak duduk lama-lama buat sakit bontot je. Bukan boleh jawab pun. Time tu sebab kan macam dah tak sabar nak bersukaria.. roomate aku semua dah balik time tu, except Kak Shila sorang je, padahal dia dah habis exam awal jugak.. tapi sebab tiket busbeli lambat, so stay kat hostel. Hahah yang aku lak? Rumah dekat je dengan uitm tu kan.. Berkobar2 nak balik. Tapi before balik tu, pieq pun keluar awal. Aku dah sampai hostel baru dia kol cakap dia pun dah keluar exam hall, bongok penat2 je aku jalan. Hahaha. So kitorg pergi makan, then bingung memikirkan sem sem seterusnyaa apa yang bakal terjadi T__T huahuahua. Dia ni kadang2 bila bosan bebal gak, ada satu hari tu, tidur depan concorde, sebab kitorg takleh masuk hostel. Balik lewat sangat. Haha. Tidur la kau dalam keretaa. T__T Time azan subuh, dia suruh aku keluar dari kereta then pergi toilet. Aku tanya pehal la kan. Pastu dia sesuka hati cakap, kau kan syaitan makhluk yang dilakhnat.. tempat kau dalam toilet, nanti terbakar. Babi kan? Hahaha. Tapi tulah, mulut dia macam longkang.

# Cacat
Baju hijau-budak uia, bawak kete merc, tapi takut nak drive.. so park kat mcd, naik berhimpit kereta saga. Hahaha. Style.


# Cacat



# Cacat 

# Cacat
Ni kat Oldtown, sampai kena halau T__T sebab mulut semua kecoh macam apa. Pastu batak makanan semua campur dengan air. Pastu ada pelayan tu dok usha2, sekali semua org usha dia balik. Hahaha. Last2 amek kau, manager oldtown halau kitorg. Maluuuu. Huh! Bukan kitorrg  tak bayar pun. Grrr suka hati la nak lepak mana. Choyyy.


*Kalau la masa boleh putar balik, aku nak back to zaman spm lah. Sebab result spm aku hancur. Upsr dah 5a, pmr 8a, spm............. Choyy. Kalau tak mesti dah flyyy T__T Hahahahhaha! Berangan. Eh dah 3.22 am, bongok nya mata taknak tidur. Internet lak time2 ni nak laju. Cess mentang2 esok kelas pukul 2 ;) Huahuahua.*










No comments:

.