img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, April 6, 2011

Rabu...

Hari ni, takde kelas. Rasa bosan. Aku pun taktahu kenapa nak bosan, padahal kalau nak keluar, semuanya depan hidung je. Maybe sebab takde kawan kot. Hmm. Tapi takpela, kelas pun baru start. Tak kisahla takde kawan baik pun. Tu boleh buat kita berdikari kan? More strong. Huhuhu. Semalam pergi  admin, sebab aku nak amek no id aku. Tapi bila dah sampai kat 3rd floor tu aku jadi blur. Huuhuu. Aku cuma nampak  account dept, examination dept, and dept apa ntah lagi. Admin takde. Pusing-pusing sampai la aku sesat. Last2 msj ain mintak tolong dia. Heeeeeeeeeeehee. Depan hidung je kot admin tu. :") Buat malu je! Hishhh. Dahla time tu dah pukul 4, kelas aku pukul 4....... dah masuk lambat lagi. Kelas complimentary alternative medicine. Lecturer tu ok, so far dia sgt oke.. sebab dia ajar sampai betul2 faham.. kau bayangkan la, 2jam kelas dia.. cuma 4 pages je dia leh cover.. Bayangkan la kedetailan dia mengajar. Suppose next weeek aku ada presentation tapi aku stil blur. Tapi takpelah tu nanti boleh tanya Mdm tu. Hopely boleh extend sebab aku baru nak revise note2 yang aku ketinggalan. Yelah, aku kan masuk kelas dia lewat T_T. Tapi seriusly, kat kelas tu aku rasa semua orang cun gila. Hahaha. Aku bukan fokus study, tapi fokus tengok muka-muka clasmate aku. Serius cun T__T Rasa kedil gila. Hak hak  hak! Menakutkan, bisexsual :P

Habis kelas semalam around pukul 6, time tu memang dh gelap. Ingtkan tak hujan dah. Kalau hujan pun maybe renyai2. Sekali ambik kau! Lebat gilaaaa. Hahahaha. Sangat comel oke berjalan dalam hujan T_T. Time nak beli nasik dgn Ain, cuma kitorg je yang jalan time tu. Macam sangat kebulur tak boleh nak tunggu hujan stop. Kalau dapat discount takpe jugak :P Tapi harapan jela. T_T Malam pulak, sebab taktau nak buat apa, pukul 9.30 aku dah tidur. Hahahaha. Tapi kan, kat sini panas nak mampus T__T Walaupun kipas atas kepala aku je. Tapi serius panas gilaaaaa :((

Nak balik rumahhhhhhhhhh :( Tapi family takddeeee :(((

No comments:

.