img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, May 22, 2011

Family.

Menghadap megi sambil minum milo. Sepatutnya aku kena tidur, sebab nanti siang nak keluar dgn Rina. Tapi ntahla, macam taknak tidur. Matilah siang nanti kalau tertidurrr. Haha. Jiwa kacau, jkjkjkjkkjk. So tak boleh tidur..

Penat. Tadi ke Danau, saje jalan-jalan. Dekat je dgn rumah, tapi sejam baru menapak masuk uptown tu. Sebab nya, mula-mula masalah nak carik parking. Then, ada pulak nak terberak. Toilet adalah terhad, dan ramai pulak manusia. So kena beratur. Hohoho. Lemau aku menunggu. Tapi bukan aku lah nak terberak, bontot aku beradab ok, kalau keluar sure takkan nak terberak2 ni. Hahaha. Gilo :P


Takde benda menarik pun kat situ, baju-baju pun macam ntahlah aku tengok tak berselera. Hahaha. Tapi aku ada rembat satu t-shirt. Ala, thsirt kartun, gambar elmo. Tu pun sebab mak aku cakap comel la kartun tu, beli la... beli la.. Boleh dia cakap cmtu? Haha yang adik aku lak, kakak beli la baju kak limah tu, adik takde saiz.. tapi adik nak.. Haha. Lawak lah. Dorang yang nak, aku yg jadi mangsa kena beli? Lol. Mula-mula tengok masa nak beli, macam besar, sekali balik try.. haha ok-ok la.. tak sedar badan gumuk kan aku ni. Haihhh. Benci benci. Bila nak kurus?

Oh ye, kali ni bukan keluar dgn Wan, tapi keluar dgn my family :) And im happy.
Ok la, megi dah kembang. Kena cepat-cepatkan habis, then tidur. Hihihi. Gudnite! <3 Nurul.

No comments:

.