img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, May 24, 2011

Pirates

Tak boleh tidur. Gila la. Padahal tadi super penat. Eh semalam. Hihi. Oh ye, tadi kan.. tengok raja lawak kat 105, alaaa raja lawak yang lama tuh, season 1.. time tu pulak air liur ni rasa nak sgt-sgt megi. Mee sedap tuh. Pastu buat la, pas dh siap tu, makan tak sampai 4 5 sudu, terus taknak dah. Haih, membazir. Mengada-ngada. Dahla kelmarin nak sangat kerepek ubi pedas. Sampai rasa nak nangis je tak dpt, air mata pun lalu keluar dgn mudahnya. Loser kan. Benci.

Ok ok, bukan nak cerita pasal makanan yang pelik-pelik yang rasa nak makan ke apa. Tapi nak cerita pasal hari Ahad hari tu. Keluar dgn Rina, sepatutnya laaah. Tapi ada lagi dua makhluk ni beria nak ikut, so layankan jela. Fuhh.

Mula-mula pergi Ts, Wan terus g Gsc, aku lak g 7e sebab kepala dh pening rasa nak termuntah, so aku beli 100plus, then terus naik jumpa Wan kat Gsc. Tiket cite pirates adalah sold out. Sampai lah pukul 650pm cmtu. Gilooo. Pastu bincang-bincang. Konon nak g Cathay la, Ou la.. bla bla.. Last last g Leisure Mall, tiket yang ada pukul 6, tupun seat yang tinggal cuma 6 baris dari depan. So fikir-fikir. Tak jadi beli, gerak g Mid lak. Kat Mid pun hampeh. Serius kepala aku dh pening, plus bontot dh lenguh duduk. Kat Mid, semua movie tinggal seat depan, time sampai kat Mid dh redha, nak tengok Nurkasih pun ok je.. Hihihi.


Pastu Wan bising-bising, so patah balik g Leisure Mall, beli laa tiket. Tapi dua bari dari depan. Sementara nak tunggu pukul 6, g makan dulu. Tapi aku tak makan pun, sebab kepala aku pening, plus nak terkencing gila-gila yang aku end up kencing je kat toilet yang berssssihhhh tuh! Oke sgt BERSIH, sigh*


Pukul 5 lebih dh sampai Leisure Mall balik, macam org bodoh bosan kat situ. Tak apa kot kat situ. Aku pun rasa bersalah dgn Rina, supose hari tu hari kitorg berdua untuk bergosip-gosip ke apa kan, tapi ni ada org lain folow, so masing-masing diam je. Sory Rina! :"( Huhuhu. Next time kita keluar berdua je ok, janji!


Bagi aku, cite tu biasa2 je.. tapi apa sal semua nak tengok Pirates hah? Sebb Jack Sparow? Hihihi. Ok laa kot, tapi taktau la either sbb aku pening ke apa sebab ada part aku tertido. :( Boleh la ketawa sikit-sikit... bila si Jack tu buat lawak bodoh-bodoh dia. Huh. Pastu terus balik rumah. Sebab Rina takleh balik lewat kan.


Hmm, btw nak jugak tengok cite Nurkasih tu! Nakkk. Hihihi, maybe harini or esok kot. Esok lagi better, sebab murah kan :P Hahaha. Pastu nak tengok Karak. Macam seram je, pastu ada Shahir lak <3 Hahahaha. Likeess. Tapi karak kua hari Khamis, so wekend laa tengok kot, tengok la cmne nanti. Pastu nak tunggu Kl Gangstar kuar lak. Haihh, asal ada movie baru, wajib lah tengok kan? Haha. Hobi.


Lagi, start next week aku nak belajar memandu. Haha loser kan umur 21 baru nak amek lesen. Ahh peduli hape. Haha, biar lambat asal selamat.

No comments:

.