img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, May 3, 2011

Isnin yang lemau

Hihihihi. Belakang ialah sakit-sakit T_T Mungkin adalah sebab baring kat kerusi kat rumah Ejad. Haha. Rosak kerusi tu aku buat ;'( Huhu. Semalam adalah Isnin yang hujan maka aktiviti pun terbatas. Tapi semalam aku bangun agak awal, dalam pukul 8 dah bangun. Adalah awal kan sebab kan hari cuti. Hahaha. Pagi-pagi dah melantak kek coklat. Tu lah breakfast aku. Yelahh, a day before tu.. pergi kenduri kahwin. Aku cuma makan nasi kat kenduri kahwin tu je,  balik rumah terus rebah. Penat kot. Aku taknak ikut pergi kenduri tuh, tapi bila Puan Naimah dah bersuara, rasa tak best lak.. So follow je laa.. Wan cakap nasi/lauk tak sedap, tapi aku rasa sedapppp je? Haha. Tulah lapar gilaaa kan. Malam pun, lepas habis Mentor dah tidur balik. Lagipun hujan time tu, bestt je tidooo ;') Disebabkan itulah aku boleh bangun pagi pukul 8 ;p Hehehe.

Bangun-bangun, terus je lapar. Ehehe. Nak makan, tapi tunggu Wan bangun dulu. Macam tak best la kan nak makan sorang-sorang. Kejut dia. Senang lak dia nak bangun. Hahaa. Bagus-bagus. Tunggu dia panaskan lauk, and bla-bla. Hahahaa, aku kan tak pandai masak, wajiblah Wan yang buat semua-semua tu. Keji kan. Then makan tengah hari. Gila awal kan makan tengah hari ;p Pukul 11 lebih camtu. Ehehe.


Dah siap semua-semua, nak pergi ke Sg Buloh. Bateri handset aku kan masuk lubang jamban T__T. Odw tu, ikut jalan kampung, pastu ada lak apa kejadah orang naik basikal ramai-ramai, siap ada media follow, dan adalah tidak  boleh memotong. Gila panas, fedup kot nak tunggu dorang-dorg tu semua. Ibarat kalau jalan kaki lagi cepat. Huhh. Tapi finaly sampai jugak la Sg Buloh. Dan bateri pun dapat ;') Tqq. Tapi tu pun payah nak carik bateri tu, yelaaaaaaaaaa handset aku kan olskol T__T


Lepas tu, lepak minum kat Samudera, then gerak rumah Ejad. Konon nak tengok movie, sekali hujan lebat sampai ke malam. Hahaha. Terpongek je la kat rumah dia tu. Dah la lapar time tu.. Setakat makan pisang gorengg mana nak kenyangg. Lagipun ala... hujan kan, wajiblah lapar ;p Lepas makan-makan, Wan rest2 jap kat rumah ejad, then kitorg pun gerak balik. Around 1am camtu sampai rumah ;) Aku memang dah super duper mengantuk, tahu-tahu je dah sampai. Huahuahua.


Sekian.

No comments:

.