img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, May 4, 2011

Selasa..


Kad atm aku kan kena telan, so semalam pergi Maybank Midvalley. Memang org tu belum call lagi cakap kad tu dah boleh amek ke tak, tapi Wan gedik nak jugak suruh amek. So pergi jela. Dah sampai-sampai sana, kad tu memang dah ada, tapi belum siap nak kena query apa ntah tatau la pulak aku. Akak maybank tu cakap, maybe rabu or khamis baru boleh amek. Huhu. Layankan jela.

Aku kan lapar lapar, dah tu nak makan chicken chop la konon. Tapi perut rasa nak nasi je. Pergi la Kg Baru carik nasik. Heehehhe. Dah lama kot tak makan pajeri nenas.. ;p Yeahhhaa dapat, Wan cakap aku kampung sebab makan pajeri nenas. Wtf? Eleh yang dia tu makan petai pukul malam-malam buta sampai buat aku nak pengsan je rasanya. Huh? Aku ni dah la alergik dgn bau2 durian, petai and seangkatannya. Hahaha. Keji taknak mengaku org kampung ;p


Time-time nak makan tu lak, cuaca adalah mendung dan gelap. Macam siot je. Habis makan, terus gerak Ts. Wan nak tengok cite Thor. Layankan jela. Kang merajuk lak. Huh. Pasal aku taknak basuh baju pun boleh nak merajuk? Huh. Nanti2 la basuh, malas la. Hahahahaha. Ok, sambung cite tadi.. arghhh cite Thor adalah tak best ok. Bagi aku la tak best, plus kitorg masuk lambat.. Sebab pergi Cold storage beli makanan nak seludup masuk pawagam ;p Lambat 30minit. Time masuk tu, main duduk je.. Sebab seat kitorg kat belakang dan tepi, macam agak susah nak masuk, plus gelap kan. So main redah jela duduk tempat kosong. Nasib baik ada. Even kitorg masuk lambut, tapi stil ada yang masuk lebih lambat dari kitorang. So tiap kali ada org masuk, kitorg cam cuak-cuak kot tempat yg kitorg duduk tu seat dorang. Hahaha. Sumpah lawak ;p


Pastu lepak kat somewere area dekat2 mcd, haha. Tempat tu memang best la, boleh duduk, ada plug, plus dapat gelombang percuma dari Mcd. Laptop ni ntah apa masalahnya, tak dapat detect wifi. Dapat tu memang dapat, tapi limited acces apa ntah. Aku pun tak faham, tapi bila guna mcd punya wifi boleh lak. Tu yg wan nak godek-godek. Tapi aku lak bosan sebab aku kan tak minat bab bab nak repair2 laptop ni.. Yang aku tahu online jeeeeeeeeeee ;p Hahaha. Sementara Wan godek2 laptop, aku online la guna tepon. Mula-mula ok la, lama2 bosan. Plus mengantuk. Hahaha. Muka pun dah macam tenuk. Balik je, aku terus tido, and pagi adalah hujan kan? Gila bestt tidoo. Tapi stil pukul 9 dah bangun. Awal. No classssssss adalah heaven ;')

No comments:

.