img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, June 12, 2011

Aktiviti.

Hehe, blog dh private. Tapi still malas nak tulis apa-apa. Dah beralih ke  arah tradisional tulis diari lak. Haha, Diari lak sgt, baru tulis 2 3 ayat. Haha. Tak banyak benda best pun jadi this week. Masa banyak habis untuk tidur. Oh yeahhh, best kan? #TDDMKA


Rabu- Ingat nak tengok Kungfu Panda, cerita tu kan dah lama. Tapi pergi still penuh, tinggal sit depan. Choy. Nanti anak aku keluar air liur meleleh leleh sebab tak dpt tengok kungfu panda acane? Huaaaa. Pastu perrgi Shah Alam, angkut barang-barang la konon. Tapi sebab naik motor, nak angkut apa? Haha. Angkut 1 beg je, kalau bawak lelebih nanti Wan marah. Dia selalu cakap bukan beg LV pun nak bawak sampai 2 3 beg. Yelaaa beg buruk je. Sentap T___T


Jumaat - Gaduh dgn Wan pasal nak print folio sejarah Acap. Hahaha. See aku kakak yg concern. Chooy. Aku penat dowh buat folio dia, last2 banyak komplen. Sakit hati kakak kau ni. Arghh! Malam pergi Shah Alam, angkut semua barang-barang. Setel. Then makan kat Titiwangsa. Makan charkueyteow. Bagi aku sedap lagi Mali's. Ntahla tekak aku kan lain sikit sekarang ni. Before makan tu, dah uwek-uwek. Haaaaaaaaaaaaaaaaa tak suka tau muntah2 ni. Tapi nak wat camnee, benda tu semulajadi. Involuntary action.


Sabtu - Pagi sampai petang, tengok tv sambil tidur. Haha camne tu? Bangun, tengok tv, then terlelap. Pastu terbangun haha benci benci. Malam, tengok Kl Gangster. Tapi aku boleh tidur kat dalam tu? Huaa aku tengok sampai part Zizan kena tikam. Pastu kan lawan-lawan then terlelap. Haha. Bodoh je. Padahal beria nak tengok T_T Sedar2 org dh bangun nak keluar. Grrrrr.



Disebabkan keadaan aku yg asyiklah nak sakit, hari ni baru nak daftar buat lesen. Haishhh. Tak sukaa tau. Harap2 boleh setel dgn cepat. Huhuhu.

No comments:

.