img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, June 16, 2011

Takde motif.

Pening kepala. Ntahla, nak kata pening, takde la pening, tapi ntah maybe sebab rasa mual so efect pening sakit perut pastu semua nak sakit. Arghh susah nak explain. Yang boleh cakap adalah rasa tak best. 

Hmmmmmmmmmmm. Banyak benda jadi. Tapi better aku simpan sendiri je. Malas nak fikir. Esok patut boleh nak buat  test komputer. Tapi aku belum habis baca lagi buku undang-undang tu. Dah habis baca dah sebenarnya, tapi tak hafal jawapan lagi. Haha acane tiap kali menghadap buku tu rasa mengantuk je.. Adoila, tengok la camne, kalau tak esok, next week la jawab nya aku buat test tuh. Haha loser kan umur 21 baru nak buat lesen. Arghh ada aku kisah?? Kisah jugak lah T__T.

Apa eh nak cakap.............. Blank jap otak aku ni. Haha. Oh ye, semalam tengok cite X-Men. Haha, aku kan loser, aku mana layan cerita-cerita omputih sebelum ni. Haha, sebabnya aku kan penyokong industri perfileman malaysia. Akhahaha waklu. Walaupun aku tak pernah tengok xmen sebelum2 ni, aku tengok kat tv jela... tapi tupun tak tengok penuh. Haha, sama gak mcm cite pirate, fast & furios, kau ingat aku layan ke? Haha, aku tengok kat tv, kalau tak part awal2, mesti akhir. So memang tak pernah nya nak layan lah kan. Hakhaka. Aku kan wanita desa yg duduk di cerok KL. Hahaha very kampung lah kan. Tak kisah pun. 


Dah setengah jam cerita baru lah aku sedar prof x dgn magneto tu org yg berbeza. Lembap ke tak lembap otak aku sekarang ni. Hakhakhak. Nasib baik semalam aku tak tertido. Haha tengok Kl Gangster aku kan tertidoooo. Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Apa ending cite tuh?? Nasib baik jugak perut aku tak sakit. Cuma ada la mual-mual sikit. Aku kan nak tengok kungfu panda, tapi tak dpt2 tengok lagi. Huaaaaaaa menci menci. Haha tolonglah jgn nak gedik. 


Oh ye, sekarang ni aku sgt craving nak makan makanan yg ada kat sabak bernam. Nak lontong, nak soto, nak mee goreng mamak kat kedai sedap tu. Mak aihh selera jin! Eh tiba2 nak muntah. Ok bai. Nak bermastautin dalam toilet. Uwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweekk.

No comments:

.