img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, August 6, 2011

Lalalala.

Im home. Hehe. Bestnya bau rumah. Best bau bilik busuk aku ni. Ohoii sgt heaven okay :) Gila banyakk lah lauk  di masak beli sempena kepulangan aku. Hehe. Paling penting adalah pajeri nenas :P Dan ada murtabak. Tapi masalahnya aku kenyang sgt makan nasi tomato before balik tadi.


Hm, sentap. Haha. Benci tau dgn Wan suka buat aku sentap. Semua nya cakap adalah salah. Aku mintak mak aku belikan murtabak, tu pun dia nak marah-marah. Kononnya kat rumah tu banyak murtabak yang sedap-sedap lagi nak mintak mak aku belikan. Hm, suka hati lah kan? Selera aku, tekak aku. Benci benci. Sentap. Kesudahnya time berbuka memang tak bercakap langsung. Tambah lak lepas berbuka kenyang nak mampus, senak je perut. Memang takde mood langsung nak bercakap. Dahla hidung ni tersumbat, kahak lagi. Serius tak selesa.


Dah dah abaikan kisah sentap. Makan hati berulam jantung tuh. Hehe. Sebabnya kat rumah ni ada kerepek ubi pedas my favvoriteee i sukaa :) Tapi! Mulut aku kan luka, sengsara nak mengunyah T__T Hehe. Ntah bila luka ni nak elok, sakit! Asyik tergigit je. Hmmmmmmm hari ni adik tido dgn aku. Gedik kan itu budak. Haha tapi aku tahu dia rindu aku. Wan tidur rumah kawan dia. Pergilah dia bersukaria. I relaaa je. Nak curang2 sila curang belakang-belakang, jgn curang depan2. Haha. :p

No comments:

.