img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, August 5, 2011

Penat.

Pejam celik eh dah seminggu eh bulan puasa. Cepat je kan. Baju raya pun takde lagi nih. Haaaaha. Tetiba je nak cerita baju raya :P Hehe. Takyah nak baju raya sgt. Dah tua T_T Tapi duit raya tetap nak :P Boleh tak macam tu? Hehe. Hmmm, tapi aku dah dua hari tak puasa :( Tak larat. Maklumlah pregnant kan. Huhu. Dahla selsema lagi. Sengsara sgt. Kahak. Tadi pun bangun tidur, tak sempat nak bersihkan muka yg ada pencuci muka dah teruwek-uwek.. Habis pedih mata aku. Huhu.

Menu berbuka semalam :

  • ayam golek
  • pajeri nenas - orang pregnant tak elok eh makan nenas? Ntahlah. Tapi aku sukaaaaa sgt je :) Sedap!
  • paprik
  • gulai rebung
  • karipap - 8 rm2. Haha gila banyak kan? Bawak sampai ke sahur.
  • air kelapa


Makan dua orang je. Hehe. Nampak mcm sikit, tapi banyak sebenarnya. Hari-hari membazir lauk. Tapi kuah jela, isi nya habis. Hehe. Hari ni jap lagi lepas berbuka nak balik Selayang. Yeah! :) Sukaa. Hehe. Tapi sama je kalau kat rumah pun, bukan masak banyak2, lauk semua beli je. Hehe kate family kecik kan. Macam tu la kekdahnya. Hari ni maybe berbuka  beli nasi dah siap je. Sebabnya beras dah habis. Haha. Kesian kan. Hehe.


Semalam lepas je berbuka. Terus tak laratnya. Golek-golek tak dan nak buat apa, tertidur terus. Hehe. Pukul 10pm camtu terbangun. Tengok ayam golek tak habis tu dah nak kena hurung semut. So better aku habiskan. Perut pun lapar :P Masak nasik lagi, sebab nasi time berbuka tu dah habis :( Haha masak 2pot tu pun tak cukup untuk kitorg berdua? Haihh. Makan-makan, then tengok tv. Wan pun tido jugak, kejut dia. Tapi dia taknak bangun-bangun. Lantak la. Penat sgt kot. Kesian lak.


Sahur pagi tadi, Wan makan nasi yang aku masak pukul 10 tu je. Hehe. Nasi sejuk, tak panaskan pun. Dasar pemalas kan aku :P  Lauk berbuka pun ada lagi. Aku tengok je, tak larat nak bangun. Penat mengantuk sgt. Hehe.


Hmm, malas gila nak mandi. Now baru pukul 5. Wan memang la balik kerja pukul 5. Tapi dia kuar ofice mesti pukul 5lebih, pastu sampai rumah dah pukul berapa. Lambatnyaaaa bosan la duduk sorang-sorang. Tak tahu nak cakap dgn sape. Jiran pun aku tak kenal :( Ate, dah pintu tertutup je kan :P

No comments:

.