img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, August 21, 2011

Lambat nya berbuka.

Hari ni dah okay. Dah boleh berjalan dgn sempurna takyah nak pegang2 perut bagai. Dah boleh nak mencangkung. Tapi aku tak berani, takut. Sakitttt. Hehe. Puasa pun still boleh bertahan ni, haha. Walaupun lembik nak mampussss. 


Sekarang adalah sangap nak tunggu waktu berbuka. Sangat lama T_T Baru 6.30pm. Makanan semua aku dah readykan. Tinggal ngap masuk mulut je. Hehe. Tadi adalah penat. Keluar rumah pukul berapa ntah, gerak pergi SM sebab Acap nak beli handset. Malas nak keluar KL sebab ahad kan sure ramai orang jalan jem tambah penat aku. Haha mcm aku yg drive je. Lagipun Sm dekat, senang pastu dia nak balik asrama terus. Haha kesian dia beli handset tapi takboleh terus guna sebab kena balik hostel dah. Hehe. 


Oh ye, tiba2 aku terbeli baju raya lak kat sm. Tak standard eh? Ala apa kisah, kalau aku pakai apa2 pun tetap cun je kan :p Hehe *petir sabung menyabunng. Yang sebenarnya aku malas nak keluar semata-mata nak carik baju, alang2 dah keluar beli jela terus. Lagi pulak bila tema adalah kelabu, yg sememangnya out dgn tona kulit aku, aku terus lemau nak fikir carik kat mana. Hehe. So tadi, jalan2 terus nampak kaler kelabu then try okay terus bayar. Haha. Mula2 ada kaler kelabu tapi harga lak 350, mak aih mati la bukan selalu pun kan nak pakai baju fesyen2 cengitu, baik carik yg murah sikit. So tiba2 ada yg harga 200, terus grab. Hehe. See, aku adalah sgt mudah nak membeli. Takde nak cerewet pusing kedai sana sini.  Cuma tak beli tudung je lagi. Hehe tu nanti2 pun boleh. Amek mak aku punya tudung pun dah sweet sgt. Haha. Malasssssssssssss gila nak fikir raya2 ni. Tapi aku nak makan rendang! Ketupat! T_T Sedapnya...


Dah setel tu semua, hantar acap balik asrama then singgah bazar kat balai polis selayang. And now kesangapan tunggu waktu berbuka T_T Laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Pelissssssssss nak makan boleh dgn alasan baby dalam perut ni yg nak makan.. kesian baby.. Boleh mcm tu? Haha. Panng! Kasi penampar sikit. Baru sedar diri. Hihihi.

No comments:

.