img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, August 23, 2011

Pemalas.

Hari tu cakap dah okay kan. Tapi sebenarnya tak okay pun lagi nie. Macam-macam hal lah -_-. Perut still sakit lagi, not exactly kat perut, tapi bawah perut. Tapi takdela teruk macam dulu perut cramp tak boleh nak bangun apa semua. Boleh je bangun, berjalan tapi tulah berdenyut-denyut. Me so scary T_T So aku golek-golek jela seharian. Dahla puasa kan, tambah la lembik yang melampau.


Bangun pukul 11 pagi, then sebab sakit kan, tidur balik. Terbangun pukul 3petang, tidur lagi. Haha tahu2 pukul berapa ntah mandi2 berbuka. Nice kan puasa aku? Sigh. Seriusly tak larat. Tapi tulah mcm gedik lah pulak sebab perut and kepala yg sakit ngada taknak puasa. Bangun pagi tadi pinggan kat sinki mashallah banyak gila macam 10orang makan -_-' Haha basuh basuh, letih tu yg tertidur balik. Dahla hampir terjatuh. Kalau tak berderai lah semuanya.


Dan tadi time berbuka, aku adalah tersalah minum air. Pergi minum milo yang ada susu. Terus rasa mcm loya gila tekak. Haha makan nasi sikit cepat2, then terus masuk toilet muntah. T_T Tekak aku still tak boleh terima milo ais lah. Huuuuuuu. Tapi milo kosong boleh je. Or air lain2 yg ada susu. Ntahla ngade lebih kan :p Now perut adalah lapar lagi, tapi nak tunggu sahur jela makan sesama kan. Kang kalau makan sekarang, nanti sure taknak makan dah. Tapiiiiiiii tekak aku still rasa tak best. Milo ais punya pasal lah ni! Padahal milo adalah favret kot sebelum pregnant. Huhuhu. Same goes to maggi. Tapi nasib baik sekarang tekak aku dah boleh telan maggi balik. Kalau tak, tengok terus rasa kembang tekak. Hehe. Tulah, makanan yg favret time tak preggy, adalah musuh masa mengandung ni. :p


Yang sebenarnya jugak, aku baru bangun tidur. Lepas berbuka tadi kan muntah2 loya bagai, so badan adalah tak larat tu yg terus terbongkang. Now, dah taktahu nak buat apa. Bodoh ni, terbangun pukul 1 lak. Memang tak kan tidur lah malam ni kan. Huhu. Tak suka.

No comments:

.