img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, August 25, 2011

Mengada.

Kejap je kan dah nak raya. Hmmm sekarang dah 25, raya 29/30 camtu lah kan, more or less 5 hari. Seminggu je lagi  puasa. Tahun ni berapa banyak eh aku tinggal? Haha. Taknak ingat lah ;p Menangis nak membayar nya T_T Memang la tak period pun, tapi disebabkan keadaan aku yg lembikkkkkkkkkkk tak dpt nak nak puasa. Huhu. Takpe anything for baby kan?


Nanti kan, pejam celik pejam celik je.. Dah 4bulan. dah bulan 1...... Huaaaaaa me so scary T_T Lagi2 nak dekat due 25Jan 2012. Hehe. Doktor cakap, aku maybe bersalin in between 25Jan-28Jan. Wah baby new year gitu. Orang cakap, anak2 yang lahir bulan awal2 adalah bijak pandai :p Haha. Haruslah, kata anak aku kan? Tengok la maknya mcm mana. Genius mengalahkan Einstein. *Petir* Huahua. Tapi kan aku tak decide pun nak bahasakan diri aku ni, emak ke, ibu ke, mama ke, mumy ke.. Hehe tak pernah terfikir. Wan pun. Ayah ke, papa ke. Eh kalau anak aku panggil aku kakak je boleh? Takpun panggil Nurul je? Hehe. Barulah Amerika. Huaaaaaa  meh lempang diri sendiri sebab menggelabah. Hihi.


Orang cakap, bersalin anak first adalah sakitttttttttt. Ahhhhhhh jgn terkoyak sampai lubang bontot sudah. Takuttt la. Ngeri je bila aku fikir kepala baby nak keluar. T_T Hihi. Tapi aku kan ganas, rilek jela kan? Huahu ganas kata kau? Baru kena jentik sikit dah jerit serupa pondan :p Nama je membesar dgn lelaki semua, adik beradik lelaki, tapi ni haaa jiwa kuntummm begitu awwww. Haha. Menyampahh.


Dan aku rasa kan, disebabkan persekitaran aku dibesarkan, aku takde feeling2 suka2 baby ke apa. Maksud aku takde la kalau tengok baby terus terkinja2 mcm alololo sooo kuittt nak picit2 ke apa. Rileks je. Hehe. Tapi yang sebetulnya aku tak reti nak handle baby. Sebab badan tak keras kan. Haha. Dan aku cuma boleh main2 dgn baby dalam 10minit camtu je, nanti kalau dia meraung terus aku menyampah ;p Haha. Tapiiiiiiiii nanti dah ada anak sendiri tak boleh la mcm tu kan?


Sekarang ni pun aku dah rasa mcm ada naluri2 keibuan sikit. Tengok cerita2 pasal mak2 kena tinggal dgn anak ke apa, terus merenjis2 air mata mengalir. Soo sweet kan. Haha. Aku kalau sebut pasal baby dalam perut ni, terus rasa mcm......... ntahla tak boleh nk cakap, macam2 perasaan ada. Suka, sedih, takut. Haha gelabah.


And, untuk itu aku nak cakap to my dearest Wan, I LOVE YOU so much. I cant see myself with anyone else except you.  Haha jiwang nih. Apahal tah. Panggggg! Ngada. ;p Benci tau jiwang2. Malu je. Hehe.




No comments:

.