img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, August 26, 2011

Merepek.

Perut membulat. Hehe. Ni baru lepas buat sesi mengurut perut. Urut sendiri je. Takde nya Wan nak tolong urut. Dia kalau urut pun mesti mintak upah. Tak ikhlas tau ;p Haha. Tapi tak berani lah letak minyak panas kat perut takut jadi apa-apa kan. Dulu ye, sebab taktahu. Now dah tahu, so tak berani. Hehe dah lama tak bau minyak afiat ;p Ni guna losyen mustajab je. Tak panas pun. Panas sikit je -_- Kaki pun lenguh jugak. Dah urut2 sikit baru okay. Hehe. Aku suka suruh Wan pijak belakang. Eh tekan belakang aku ni sampai bunyik. Hee best gila. Tapi tulah Wan kan kuat, dia tekan sakit, sakit tapi lepastu lega. Kalau urut, dia dah buat slow pun, aku stil rasa kenapa lah ganas sgt mengurut. So better urut sendiri, unless kalau gedik nak manja2 kadang2 tu kan ;p Haha. 


Tadi kan siang, muntah. Dah lama tak muntah. Hehe adalah dalam 3 4 hari tak muntah rasanya. Tapi kan tu tak sengaja, so puasa still diconsider kan? Yelaa syg kot nak bukak, sbb dah pukul 5lebih camtu. Dahla banyak hari tinggal. Huaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Nak mengganti nya memang berzaman T_T


Oh ye berbuka tadi adalah dekat Ayam Penyet AP. Hehe. Nasib baik dapat tempat. Ramai gak kat situ. Hehe. Kira tadi for the first time aku makan ayam penyet. Selalu tak kuasa lah nak makan, Wan je yg makan ;p Pecal lele apa kejadah semua tu kan. Sambal adalah pedassssssssssss. Tapi air keladi Wan sedap. Yummm! Haha dan air tembikai aku tak sedap T_T 


Lepas bebuka pergi Giant sebab nak beli barang. Then balik rumah. Hehe takde lah nak jalan2 mana pun kan. Sebab tadi kan last episod Ramadhan Terakhir. Haha cerita favret Wan tuh -__- Tak boleh miss. Kahkahkah. Lagipun kan Jumaat Wan kerja. Kesian lak dia kalau ajak berjalan sana sini. Plus aku pun tak larat sgt nak jalan2 ni. Tapi esok nak ronda jalan Tar :p Hehe. Tu pun kalau jadi lahhhhhhhh. Buatnya tiba2 rasa tak larat, ah kuasa lah aku nak pergi. Bukan nak carik apa2 pun. Saje nak tengok manusia :)


Mata ni tak mengantuk lagi. Damn ahhhh. Tapi ni kepala ada rasa sikit berdenyut-denyut. Haih! Macam2 lah. Kalau tidur je terus mesti takde rasa sakit kan? Tapi masalahnya siang tadi 1 hari aku asyiklah tidurrrrrr. Hahaha. Tu yg malam berjaga. :/ Tak suka tau mcm ni.  2 3 pagi baru tidur. Then 5 pagi bangun sahur. Kejap2 je tertidur. Tu yg siang bantai tidur sampai lebam. Alasan.


Eh, tetiba rasa nak makan aiskrim keladi. Ngada! Zzzzzzzzzzz.






No comments:

.