img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, August 11, 2011

Merepek.

Badan ni serius mengada-ngada. Lenguh sangat. Padahal takde buat apa-apa pun. Kepala pun adalah sangat pening. Huhu. Hari ni dah puasa ke 11 eh? Haha aku pun taksure. Tak mengira. Yela kot. Hari ni 11 August. Hehe.


Selasa hari tu tiba-tiba tekak adalah nak ayam goreng Mcd. Hehe. So berbuka lah dgn Mcd. Wan makan big Mac.. Aku for sure takkan makan daging. Nanti kepalaaaaa pening. T__T Tapi serius ayam dia tak pedas, sejuk and tak sedap. Haha. Tak memenuhi piawai tekak aku. Tapi serius aku sentap masa kat Mcd tu. Huh Wan memang mcm tu T__T Malas nak cakap. Hehe.


Rabu, aku adalah pening melampau. Kaki sejukkk je. Tak larat nak buat apa. Haha. Memanjang je semuanya tak larat aku ni. Dasar pengedik. So Wan pergi Bazar sorang-sorang jela. Berbuka dgn ikan keli bakar, ikan keli goreng, sayur apa ntah. Haha amek kau ikan keli sampai 4 ekor. Aku makan pun adalah tak larat okay, kepala berbantal2 semua. Huhu.


Khamis, which is hari ni. Hehe, meroyan nak kfc. Tapi tengok lah macam mana nanti. :) Nak whipped potato :( Ohhh sgt craving, meleleh air liur ni. Cepatttlah berbuka. Hehe.


Hmm dahla, nak mandi. Karang Wan balik aku tak mandi-mandi lagi. Aku adalah busuk sekarang ni. Hehe. Tapi kan, malasnyaaaaaaaaaaaaaaaa nak mandi. Kalau tunggu Wan mandikan boleh tak? Haha. Gedik.




No comments:

.