img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, August 9, 2011

Sakit kepala.

Kepala aku adalah sakitt. Berdenyut-denyut. Takdesape mahu tolong picit. Kesian :( Hehe. Tapi ni baru lepas bangun tido. Eh takde la baru, dalam pukul 11pm tadi. Tidur dari pukul 9. Hehe. Ni pun baru nak makan nasi. Tadi berbuka makan roti jala and kuih2 sikit, lepas tu perut dah tak larat nak terima apa-apa. Penat sgt. :(


Oleh disebabkan aku tidur tadi, so Wan pun dah tido ni. Hehe. Biarlah dia. Kesian dia penat kerja semua. Kena cukup tidur kan. :/ So aku stay sorang-sorang. Kepala pening, sakit semua. Perut pun rasa tak best. Sakit belakang lagi.


Hmm, hari ni. Eh semalam. Tak puasa lagi. Bangun-bangun tidur je, muntah. Ingatkan nak teruskan je puasa sebab muntah tak sengaja kan. Sekali tekak macam pahit gila. And terasa muntah tu. So better aku minum air kan. Lepas minum air tu, mandi2 basuh baju, kemas2 semua. Then jadi penat. Muntah lagi sekali. Kali ni muntah keluar kerepek ubi pedas. Kaler kuning. Macam berminyak. Ok jijik. Haha serius time muntah tu rasa  azab sgt perut dan tekak ni. So aku rest je. Tak larat nak buat apa2 dah pastu. Aku rasa maybe sebab aku lapar ke apa, ntah tak tahu. So masak la nasi. Makan2 semua. Stil sama gak. Ada muntah jugak lepas tu. And seriusly just baring tengok tv, nak online pun tak larat. Last2 tertido. Plus Wan balik kerja 6 lebih tadi pun aku tak perasan. Tahu2 dia dah ada. Hehe. Wan pun cakap badan aku adalah panas. :/


Walaupun sakit and tak larat, kena gak teman Wan g bazar. Hmm, masa kat bazar ok je, tapi bila balik. Haih rasa pening kepala lagi. Huhu :( Tak tahu nak buat apa selain rest dan rest. Bosan gila okay :( Ni pun baju kerja Wan tak gosok lagi. Sgt tak larat. Tengok la esok before dia g kerja time Wan mandi aku gosok. Tupun kalau larat. Kalau tak, pakai jela kemeja kedut2 eh sayang? Takyah nak hensem2 g kerja. Hehe.

No comments:

.