img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, September 7, 2011

Ketam ketam ketam !

Bosan. Taktahu nak buat apa-apa. Hehe. Bak kata Wan bangla jual roti canai kesayangan dia tuuuu tu lagi bagus dari aku sebab bangla tu pandai cari duit. Tapi aku mengangkang je. Haha kuangja kan :p Cuba  bagitahu sikit kerja apa aku nak buat? Haha poyo lebih ni, tak buat apa pape pun dah asyik nak mengadu sakit sana sini. Puii. 


Eh dah 5bulan sekarang ni, dah boleh scan baby :) Hehe agak2 gegirl ke boboy  ntahla. Haha naluri aku kuat mengatakan boy. Tapiiiiiiii kalau baju untuk girl comel2 kan? Haha. Nak twin boleh? Tetiba* Tapi taktau la bila nak g scannya, nanti lah tanya Wan -_- Hehe hari2 biasa kan dia kerja, susah la nak kua2, takkan aku nak kua sorang2? Wan mana bagi. Dia kan penjeles, bini diaa cunnnnnnnnnnnn sgtttt nanti ramai tergoda. Haha pitamsss. Cun tang lubang hidung? #sentap.


Taktahu la kenapa, pinggang aku belah kanan ni sakit T_T Nak tidur malam2 pun payah. Tiba2 je sakit menyerang. Hehe. Maybe sebab aku banyak baring  kot? Jgn baby songsang sudah. Dulu mak aku pregnant kan adik aku songsang, sakit kot katanya nak normal kan kedudukan janin tuh. Takmo takmooo. Mintak takde papelah. Tengok time scan nanti, harap2 semuanya sihat. Mestilah sihat kan? Aku asyik rasa geli je kat perut. Haha baby gerak2, rasa mcm kena geletak. Mesti tangan aku akan pegang perut kalau tiba2 rasa gerak. Hehe involuntary action.


Yang sebenarnya, aku nak makan ketam ni. Haha. Tak kisahlah ketam masak apa, asalkan ketam. Tapi sape nak masakkan? Sendiri masak? Reti lah sgt kan. Kena tunggu next week jela balik rumah mak aku suruh mak masakkan :p Hehe. Tapi lama lagi. Lamanyaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Haha menangis dah ni :'( Time raya hari tu dah dpt makan siakap tiga rasa :p Alhamdulilah... Tapi ntahla, aku rasa kedai tu mahal, sebab makan tak meriah mana, tapi bil nak dekat 4ratus.. bukan kedai grand2 ke apa, kedai biasa je pun. Maybe sebab raya, tu yg harga mencekik sikit. Tapi takpela, puas gak makan :p And bukan duit aku pun kan yang bayar bil, so apa nak kisah :D Haha. Dah2 takde ketam, ni habiskan donut yang tinggal seketul nih -_- Sape mahu makan? Wan dahla semalam tak makan donut ni, heh g makan roti canai :/ Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh lapau laah! Dalam kepala otak ni ketam ketam ketam. Haha takde benda dah :p Parah dah ni. Kihkihkih. Ngada kan. Eh aku tak mandi lagi. Malasnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kita nak mandi. Hehe. 

No comments:

.