img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, September 29, 2011

Pahit.

Hidup dah tak mcm dulu. Tak boleh nak enjoy 24jam. Walaupun aku sedar aku ni tak berapa nak matang, tapi sampai bila nak berperangai bebudak kan. Semua benda berubah. Sape kata aku tak jeles tengok fb semua ke apa tu tengok member2 pakai jubah konvo, sambung study lah apa lah kan. Dari zaman2 diploma semua dah degree sekarang ni. Seronok tengok membe2 happy. Aku rasa rendah diri sgt, sampaikan nak komen kat fb pun rasa mcm eh takyahla sape la aku ni kan nak komen ke like update dorang2. Kesudahnya jadi stalker je. :'( 


Mulut mampu senyum tapi hati takde sape tahu. Apa2 pun, aku kena kuat and tabah. Mungkin bukan rezeki aku nak sambung belajar sekarang ni, tapi aku akan dapat something yang tak ternilai awal tahun depan kan? Sape tahu ada rezeki nak belajar balik lepastu. Dapat la aku dua2, study dapat, anak pun dah besar. Time tu orang lain baru terhegeh2 nak beranak kan? :p I love my baby ♥ 



I miss my family sgt2, tapi aku takbolehla nak melepet kat rumah je, 2minggu sekali boleh la nak balik. Aku rindu nak makan best2. Walaupun telur goreng pun sedap :( Walaupun bukan masakan mak aku sebab family aku adalah family kecik so lebih banyak beli dah siap je sebenarnya dari masak, tapi tetap la sedap kalau bersama2 keluarga kan? Airmata dah mencurah2  ni, terbayang wajah2 makadik2semuanya :'(  Kuat oke nurul? Lagi dua hari balik la Selayang tu tak kemana pun. 

No comments:

.