img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, October 4, 2011

6bulan.

Tadi mcm nak hujan. Penat je aku angkat baju ke sana ke sini. Dari dalam bilik ke beranda. Apa je yg aku tak penat. Semua adalah penat. Hihi. Ngada kan. Tapi ni badan memang bebetul lenguh2. Weekend berjalan sana sini, tu yg dah hari selasa pun badan stil lembik lagi.


Sabtu adalah g mid. Penat gila kaki. :'( Rasa berbisa. Ahad pepagi dah gerak Kuala Selangor sampailah ke petang mcm tu. Ada boling tournament. Sakit tangan :'( Balik2 malam tu dah gerak Rawang. Memang sgt super duper penat. Tapi takpela semingu sekali je kan. Weekday terpongek dalam rumah je pun. Weekend nanti apa eh plan? Nak kemana eh? Hahaha. Banyak duit kau Nurul, nak kuar je memanjang. Oh ye, hari tu ada JJ ada sales kan, gila cecomel je baju2 baby. Tapi tulah, macam awal je kalau nak beli kan? Padahal dah 6bulan ni :p Perut aku tak la sebulat org lain yang 6bulan. Mcm perut org buncit biasa2 je. Eh yeke? Hihi. Perasan je aku ni. Oh ye, berat asal aku adalah 52kg, beratnya aku kan :( Now dah 56. Naik 4kg, dalam masa 6bulan. Normal berat badan naik untuk preggy adalam 9kg mcm tu. Hihi. So kira okayla ni, 6bulan 4kg.


Hmmmmmmmm. Kang kalau besar sgt2, aku jugak yg semput. :p Hihihi. Oh ye, hari tu kan.. aku terlama dalam bilik air, taktaula Wan risau ke apa.. dia siap boleh rakam lagi aku dalam bilik air. Aku ingat dia cuma jerit tanya ok ke tak dari luar, rupanya dia mengintai. Siot kan? Padalah aku sakit perut nak berak je. Haha. Bengong sgt tau. Org berak pun risau. T_T Sgt concern la kan laki ai tu? :p


Hmm, apa nak cakap eh? Ha, aku tak tahu Wan g kerja pukul berapa pagi tadi. Yang pasti adalah lambat. Pukul 8 kot? Ntahla. Sape suruh dah kejut 6.30 tak bangun. Hihi. Perut adalah tak best, so nak baring2. Malas nak bangun2. Bukan apa, aku mengantuk, tapi baby asyik nak gerak2. Annoying tau. :p Hihih dgn anak sendiri pun mcm tu kan. Adoila aku ni. Dia kejut time nak kuar kerja tadi pun mata aku bertutup dgn bantal. Huhu. Dasar kalau mengantuk takleh di kacau dah. Nanti jadi moody :p

No comments:

.