img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, October 19, 2011

Hujan, sejuk.

Hari ni dah Rabu, bermakna dah 3 hari perut aku mcm apa ntah. Angin lebih. Cirit birit. Tapi yang aneh siang je, bila malam okay je? Haha kira untung lah tak kuasa aku nak ulang alik ke bilik air memalam. Yang sekarang ni pun hujan, asyiklah nak terkencing sebab sejuk kan. Tu pun dah termengah-mengah. Baru jalan berapa langkah je. Huh. Perut aku dah rasa berat. And baby sgt active. Tapi not all the time lah, ada masa2 tertentu. Rasa perut mcm kembung kempis. Kihkih. Kelakar tengok keadaan perut mcm tu. Eh dan tetiba kan aku rasa perut aku mcm membesar tetiba. Hehe.


Cepat je seminggu berlalu kan? Rasa mcm hari tu weekend, eh sekarang dah rabu.. esok khamis, then jumaat.. lepastu weekend. Hikss. Suka lah kalau weekend? Etlis ada Wan teman. And dapat la berjalan2 :p Oh ye, plannya weekend ni nak jumpa doktor/sonographer. Mahu cek ini baby. Hehe. Harap2 okay jela semua. Nak masuk 7bulan ni, ada je org yg bersalin dah kan? Huahua. Me so scary, tetiba terbersalin sengsorang kat rumah ni mcm mana? Haha. Imaginasi. Harap2 everything run smoothly la, ikut due date tu. Tapi mostly, akan terawal seminggu dari tarikh doktor kan? Aaaa takut! Not readyyyyyyyyyyyyyy. Hikss.


I dont know la apa Wan punya reaction kalau aku dah nak bersalin nanti. Haha dia mesti pencuak kan? Tengok aku muntah pun dia boleh larik. Sigh. Haha ingatkan nak tolong lapkan ke apa, sekali dia boleh menyorok pulak? Kahkah. Okay its not fun pun. Huhu. Wan adalah seorang yang caring, tapi dengan cara dia sendiri. Mcm mana eh nak cakap? Yela kalau tengok mcm ganas, tapi actually dia sgt mengambil berat. Hihi. Dalam hati ada taman. Eh termengumpat dia lak. Ya ampunnnnnnn :p Haha. Eleh dia mcm mana pun tetaplah aku syg kan?


Eh hari tu kan, aku boleh termimpi dia kahwin dgn org lain? Haha menangis hati ini :p And bila sedar, oh ada air mata mengalir, aku memang bebetul menangis. Apa lah kan? Tak cool, lelaki boleh kahwin 4. Silalah kahwin, I takkisah pun. Poyo! Haha. Takmoooooooooooooooooooo! Ni semua berpunca hari tu Wan lah tanya aku, kalau dia dah mati.. aku nak kahwin lain tak? Huh. Apa punya soklan la. Aku jawab lah tak. Memang takla kan. Tak terfikir pun. Tapi dia boleh jawab dia kahwin lain? Haha menangis tau hati ni. Tapi nak buat mcm mana, kalau dah dia nak? Takkan aku nak jadi hantu kacau2 dia. Hehe. Tapi kan, aku rasa Wan memang takkan buat mcm tu, sebab dia setia orangnya, eh setia ke?? Ntah2 hari dating dgn nurse g selayang mall, sape tahu? Hahaha!! Dating kat selayang mall, pui~ :p Haha, aku dah merepek banyak ni. Wan suka tau kalau aku cakap banyak2 ke apa, dia akan cakap aku ni dah ngantuk. Eh benci tau, tahula taknak dgr aku berpotpet2.


Arghhhhhhh sejuk!! Bestnya dpt tidur. Tapi memang taklah kan? Tak elok.

No comments:

.