img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, October 15, 2011

Ketumbit.

Haha sekarang sudah 1lebih pagi tapi mata belum ngantuk. Eh tadi dah ngantuk sebenarnya, tapi nafsu nak makan nasi lak. Tadi dah makan ayam kfc, tapi makan seketul sahaja sebab taksedap kan kfc yg tomyam tu. Hihih. Aku makan whiped potato je. Mat saleh la konon tak nak makan nasi. Tapi tak boleh la, tak sama, kena gak carik nasi. Hmm, jadinya lepas makan adalah tak bagus kan kalau baring2 terus, maka kena la duduk2 rehat kan perut ni.


Aku kan sekarang ni adalah minggu ke 25, tak berapa sesuai nak buat scan 4d. Kena bersabar tunggu minggu  26 or 27. The best weeks untuk buat 4d scan. Ahaiaaaa tak sabar nak tengok muka anak aku ni. Haha. Dulu ada buat scan dah, tapi normal scan la.. 3d je. Tengok gerak2 semua tu. Ni siap boleh tengok muka. Canggih kan :p Dulu doktor yang scan tu adalah lelaki, haha malu tau. Dah la aku ni pemalu :p Haha dah la nurse kiri kanan. Nasib Wan ada sekali. Kihkih. Actualy masa tengok scan dulu aku tetiba mcm nak nangis je. Hahaha. Tengok baby bergerak2, rasa mcm eh anak aku ke ni? Hehe ni dalam rahim aku ke ni? Mcm tak percaya okay. Haha ke tak sedar diri yang diri ni dah tua? :p


Arghhhhhhhh cukuplah duduk, sakit bontot duduk lelama. Takde benda nak merepek dah ni. Badan lenguh2. Oh ye, sakit mata itu adalah ketumbit. Macam siot kan. Huaaa tak suka sgt :( Tak jelita dah. Maybe amek masa 2 3 hari lah kan baru nak hilang? Huhu. Takpela. Redha saje.

No comments:

.