img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, November 19, 2011

Cerita macam-macam.

Hahaha, dulu ingat mcm eh dah nak complete je barang2 baby, tapi bila cek2 balik.. eh banyak jugak benda yang aku terlepas pandang. Kahkahkah. Apa yang aku pentingkan cuma baju je........ hal2 lain mcm terabai, yang remeh2 tu ingat sikit je, sekali tengok2 list lagi sekali........ banyak jugak -__- Kopak duit :( Hehe.


Ha.. Ni list yang dah dibeli.. Still ada few things lagi. Eh bukan few banyak jugak lagi :p Hahaha. Tunggu Wan gaji boleh kot nak shoping2 lagi. Huahuahua...


Baby :

Baju lengan panjang & seluar - Done
Baju lengan pendek & seluar - Done
Baju berlubang & seluar - Done
Romper - Done
Blanket - Done
Tuala - Done
Sapu tangan - Done
Napkin - Done
Barut - Done
Mittens & bootens - Done
Topi - Done
Bottle susu - Done
Berus bottle - Done
Safety pin - Done
Drapolene cream - Done
Minyak yuyi - Done
Gripe water - Don
Babyfoam head to toe - Done
Changing mat - Done
Detergent pencuci baju - Done
Pencuci bottle - Done
Wet tissues - Done



Mummy :

Nursing bra - Done
Disposable panties - Done
Breast pad - Done
Stokin - Done
Kain batik - Done


Eh kaki tak sakit berjalan2 hari ni :p Haha tak kisahla sandal tu macam nenek-nenek......... haha serius sgt buruk bila tengok lelama. Tapi asalkan ibarat berjalan di atas kapas. Ahakahaka.. Walaupun pada asalnya aku nak beli yang lain, hari tu ada tengok kat hush pupies kat kepong.. .tapi kat mid hari tu takde lak -_- So malas nak pikir2, amek jelaaa apa yang ada. Lagipun yang aku berkenan tu mcm agak tinggi. Huhhhhhhhhhhh. Lepas ni nak berjalan2 keliling dunia pun boleh je :p Kahkah! Poyo sgt.


Huh! Aku adalah penat...... Mahu rehat2. Pandang2 barang baby hilang sentap. Kihkih. Rasa oh em ji aku ada anak~ Huahuahua. Yelaaa last week aku rasa mood aku mcm hape je... Mudah terguris begitu :p Kesian Wan, taktahula dia perasan ke tak.. I kan pandai cover2 :p Konon hebat. Hehe. Yelaaa perut asyik tak besttt so effect ke moody2 sikit. Haih. Tambah pulak tetiba tangan and kaki aku mcm kena gigit apa je.. Benci kot tengok bintik2. Tangan and kaki aku adalah bebas parut okayyyyyyyyyyyyy! Setakat nak pakai skirt2 takdehal lah :pTetiba jadi mcm ni, memang rasa tak sukaaanya sebab nanti berparut. Ni pun dah tanya mak aku, boleh hilang ke dgn cepat........ Mak aku jawab ' memang berparut tu nanti.. lama kalau nak hilang' Huh! Tak sukaaaaaaaaa :'( Aku letak minyak gamat....... Mak aku suruh beli cream, tapi aku taktahu cream apa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa habislah parut2, nanti Wan tak sayang :'( Dahlaaa last week jugak aku asyik la mimpi Wan ada perempuan lain. Haha mcm2 lah jadi. Tu yang nak moody jeee rasanya... Kuikui.

Btw, next week dah boleh la cuci2 baju baby segala. Kalauuuuuuuuuuuuuuu nya rajin lah kan :p Hikhik. Eh next week adalah 31minggu. Lagi seminggu lepastu 8bulan.. Oh em ji lagi sekali :p Perut aku takdela besar seperti 8bulan. Maybe jenis perut nipis kot. Eh ke perut tebal yang kalau mengandung tak nampak sgt?? Haha taktahu lah aku. Ke aku sendiri je yang perasan perut aku kecik? :p 


PENAT!!!!!!!!!! Nak urut!!! Tapi kan badan adalah busuk berlengas sebab tak mandi. Tapikannnnnn adalah hujan kot. Dan sudah malam, sgt tak elok kan mandi?

-Sekian-







No comments:

.