img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, November 20, 2011

Sakit tangan.

Rasa nak nangis je ni, ke memang dah nangis? :p Terkeluar air mata sikit, hujan2 ni syahdu je.. Hahaha. Serius tangan belah kanan aku adalah sakit. Maybe sebab semalam angkat barang banyak kot? Yela, angkat sabun2 basuh tu semua dah berapa kilo :p. Haihhhhhhhhh. So sekarang ni kalau nak gerak, in between tangan tu... err kat siku yang kita boleh lipat2 tangan kan, kat situ lah sakit. Dasar manja!


Tadi pun baru lepas basuh pinggan semua kemas2 dapur. Perut rasa sakit tetiba sebab baby mengeras. Mengah aku nak menghabiskan cucian semua -__- And beberapa hari ni aku rasa mcm dada aku panas je, pedih pun ada. Bukan tetiap masa, just kekadang tapi kerap. Rasa nak terburai perut pun ada jugak. Mcm2 hal kan? And mual2 pun ada jugak. Rasa loya je. Rasa nak marah je pun ada. Kesian adik aku tetiba je kena marah tadi. Padahal dia sibuk main kotak je. Kahkahkah! Main kotak mesin basuh, dah nak lunyai mcm apa je kotak tu, lantak laaaaaaaaaaa dia kan? Tetiba rasa bersalah :'( Dahla Rabu nanti dia nak bersunat dah, mesti nangis2 dia kan manja :p Tapi takdapat la aku nak tengok... sunat kat klinik je pun.. Errr sebut sunat, rasa ngeri lak :s


Ngerilah sebab melibatkan organ kat bawah tu kan.. Sama mcm nak beranak. Ni yang tetiba nak bersalin c-sect jela... Takyah nak jahit2 and tak mengusik kat bawah tu kan.. Lepas beranak tu nak beromen pun takdehal begitu :p Hahaahaha! Tapiiiiiiiiii lepas tu, nak menjaga nya payah la kan? Azab jugak. Cuma tak rasa sakit kat kemaluan. Nak berak ke kencing ke takdela ngeri sangat bunyinya. Hihihi. Btw, kalau nak jadi wanita kuat kena la  berani bersalin normal kan.. Bukan semua orang boleh bersalin normal, so hargai lah peluang untuk bersalin dgn normal. Hahaha. Dulu nenek2 kita rilek je bersalin keluar 7 8 orang.. takyah nak bedah2.. Insyallah semuanya selamat. Hukhuk...


Eh apa ntah aku melalut2  ni kan? Katanya tadi sakit tangan. Hahaha.



.

No comments:

.