img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, November 5, 2011

Demam, baby.

Patut aku kat Sabak Bernam. Tapi demam melampau kononnya sampai tampal coolfever kat dahi. So stay je kat Selayang. Aku adalah sejuk, berselubung dgn comforter. Tapi kan petang tadi kuar okay je pulak? Over kan. Aku rasa sebab demam baru nak okay, then aku dah kuar tu yang jadi mcm badan panas balik :'( Cuca la hujan. Lembik sgt tau. Tadi mcm teringin makan kek sebab tengok orang makan kek, so belilah tapi tetiba takde selera. Haih -__- Air badak dah dua botol ni habis.


Hmm, semalam.. Jumaat kan balik Selayang, Wan mc. So balik Selayang awal la kan. Odw tu aku memang tak sedap badan, so diam jela. Perut rasa mcm pelik. Sampai sekarang. Cara baby gerak tu mcm aneh, tiap kali dia gerak akan rasa mcm nak terkencing. Haihhh. Nak terberanak kot? Huahuahua. And tetiba semalam muntah. Hihi. Lama dah tak muntah. Muntah kat tepi jalan, style kan :p Nasib sempat berhenti kete, kalau tak merasa la muntah dalam kete. Haha. Dahla laki pengeli tengok muntah. Huh? Sweet nya perangai. Hmmm last aku makan nasi adalah nasi ayam, tu pun tak habis. Kan sekarang adalah pelik kalau aku makan sikit. Kira aku memang betul2 takde selera :'( Oh maybe sebab aku tak makan nasi kot baby gerak aneh semacam? Ntahla. Nak makan mcm mana tekak kureng best. Huuuuuuuu. Sedihnya.


Eh btw, tadi ada beli barang2 baby :p Hihi. Okay baju adalah takperlu nak beli dah. Sebab aku rasa aku beli mcm melampau banyak lak. Haha. Rasa mcm nak amek pink je semua, tapi takut pulak tetiba kuar lelaki kan? Walaupun kononnya 100% gegirl. Tapi takleh nak percaya selagi belum kuar. Haha so beli campur2. Baju jela, benda2 lain still tak beli lagi. Haha duit mengalir laju gila ni. Acane? Belum lagi beli guesskid, zarakid, trudy, and bla blaaa, baru parkson. Dah beratus2. Haihhhhhhhh. Sesak nafas kejap :p Boleh tak jalan2 then tersepak duit sekampit. Sekampit jeeeee. Takyah berkampit2 pun takpe :p Haha.


Aaaaaaaaaa sakitnya pinggang! Takleh bergerak. Mcm orang tua ;'(

No comments:

.