img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, November 26, 2011

Sabtu.

Kenapa ntah berdiri lelama rasa mcm nak jatuh je perut. Mahu beranakkah ini mcm? Kalau berjalan-jalan tak rasa, tapi kalau berdiri statik satu tempat tu 5minit pun dah perit. Apa mahu bikin?  Hari ni im alone................. Wan keluar berfoya-foya bersama kawan dia. Hak hak. Dia tukar seat kereta, tapi lepastu sure la akan melepak2 semua. Jadi, mungkin petang2 nak ke malam nanti baru dia balik. So biarkan saja.


Btw, confinement set dan bengkung sudah done. Hari Isnin nanti akak tu akan hantar ke rumah. Aaaaaaa duit mana? Takde duit nih, boleh bayar dgn daun2 kah? Kui kui. Haha harga sudah murah pun lagi mahu bising2. Tempat lain ada sampai rm400 semua, harga standard pun sudah rm360.. tapi aku dapat harga spesel. Haha takde la spesel cuma dapat diskoun. Itu aku suka. Penjimatan. Haha plus akak ni best sebab baik je boleh mintak kurang semua2. Hikhikhik. Tapi tu nanti cerita lah, barang pun belum sampai.


Oh ye, on 32 weeks......... doktor ada bagitahu hari tu boleh buat detailed scan. Untuk tahu baby dah engage ke belum, air ketuban okay kah, songsang kah, normal kah, or apa2 jela. Ntah aku pun tak tahu, aku main angguk2 saja. Ahak ahak. Doc tanya, aku jawab semua pun okay, ubat pun makan. Kuikui. Padahal takdepun. Tapi tulah bila lah masa mahu buat detailed scan eh? Bizi sgt. :p Malas nya mahu cek2 ni, mahu tunjuk2 perut, sudahla perut huduh lagi mahu kasi tunjuk orang. Hahaha. Kira okay lah takde strecth mark ke apa, eh ada sikit.. tapi takpe sikit je.. takde la horror sgt.


LAPAR lah pulak, mahu makan tapi malas nak masak? Huaaaaa. Kaki dah la ada setompok kena minyak panas. Hak hak. So cute. Dah mcm tanda lahir. -_- Semua pun nak tinggalkan parut! Yang bintik2 hari tu pun, parut belum hilang. Haha makan lagi kicap :p Eh! Nasib baik la aku bukan penggemar soya, sebab minum soya actually tak elok untuk preggy women, Sebabnya nanti, anak akan menjadi kulit sensitif, eczema ke apa ntah istilahnya? Tu la, ramai kan yang minum soya konon nak putih, hehe. Tak ikhlas :p Haha tapi apa2 pun, semua Allah dah tentukan. Kalau nak sakit, sakit jugak kan. Kun fayukan begitu. As for me, aku makan semua je, takde pantang larang.

Bai.

No comments:

.