img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, November 24, 2011

PANAS.

PANASS! Dah mandi pun panas. Hmmmmm, rasa nak berendam je dalam air. Kan best dapat mandi laut ke, mandi air terjun ke kan? Oh damn, mengidam nak mandi air terjun tak dapat lagi. Huhu. Eh ada ke mengidam benda2 mcm tu? Hehe. Tu namanya mengada2, nak mandi air terjun segala, jatuh nanti baru tahu. Ehek.


Semalam kan, main bowling. Bila fikir2 balik, rasa mcm tak pernah aku nampak ibu2 pregnant main bowling. Kalau ada pun, yang early pregnant la kot. Kalau perut dah boyot mcm tak pernah nampak lagi. Kihkih. Aku rasa bowling okay lagi, cuma nak angkat bola 8 pun dah rasa berat. Tapi kalau karoke, aku mcm tak boleh. Sebab maybe  baby dah alert dgn bunyik, so tiap kali tuh baby akan kicking kuat2. Haha. Nak nyanyi sikit pun aku dah rasa semput. Eh, semalam jugak baru terhegeh2 nak tengok Shark Night. Haha. Ketinggalan zaman :p


Hmmmmmmm, stok susu pun dah nak abis, patut ke tak eh nak beli? Kalau beli pun, yang kecik jela kot. Sebab nak terberanak dah kan :p Kang tak habis membazir pulak. Ish, tak elok bazir amalan setan. Haha, sebetulnya dah semingu aku skip minum susu. Sebab? Aku malas nak buat. Hihi. Takla, bukan malas, cuma kalau pagi2 tu aku minum milo, takkan nak double lak minum susu? Hish. Malam lak, kalau dah terbaring baru la ingat. So harapan la aku nak bangun kan? Aku takdehal langsung nak minum susu. Maybe sebab dari kecik dah biasa minum susu lembu/formula, so takde la mengada takboleh nak telan, tak boleh nak bau ke apa. Sedap je aku rasa :p Haha. 


Shit, serius panas gila ni. Taktahu la cuaca ke, or aku sendiri je yang panas melampau. Dua2 kot.  Kalau basuh2 baby stuff pun mcm okay. Tapi mcm tak best la nak basuh2, nanti nak letak mana? Aku ingat nak kena beli box untuk letak baju baby, then baru aku semangat nak basuh semua2. Haha mengada sgt. Tapi memang nak kena ada box, supaya senang nak letak baby stuf satu tempat je. So takdela menyusahkan sesape, baju kat situ, selimut kat sana, diapers kat sana and so on. Begitu ceritanya.


Btw, semalam kan pergi Ou, ada survey2 harga diapers. Aaaaaaaaa hari tu kat Mid ada baby fair, kat ruang exhibiton tu kan... beratur kot org nak beli diapers. So aku masuk jela JJ, tengok harga kat situ. Murah jugak. So semalam, try masuk JJ Ou, sekali harga tak sama pun. Cesss sgt. Takpe, baby stuf rasanya diaper je la kot yang takde lagi, and few more benda2 kecik. Kat mana nak carik Mamypoko yang murah eh?? Hihi. Huggies pun okay je sebenarnya, tapi gedik nak mamypoko jugak? Apakah? :p Dah la newborn ni pakai diaper 5-6 pcs perday. So lu fikirla sendiri sebulan berapa? Haha. Botak kepala kot. Ramai yang cakap, newborn ni elok pakai yang murah2 je sebab asyik poo-poo je kan.. Tapi, kalau beli yang murah2, nanti bontot ruam2 lak. Haih. Paling okay, adalah guna lampin. Eh kuasa aku nak membasuh lak. Tapi sekarang femes pakai cloth diaper pe kejadah ntah. Yang tu aku tak minat langsung :pn Sebab kena cuci. Haha malas okay nak cuci2 ni. Kau dalam keadaan berpantang nak mencuci2. Takkan nak harapkan orang lain. Tak suka aku menyusahkan orang.


PANASSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
Banyak dosa?? -_-" 

No comments:

.