img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, December 2, 2011

Jom membebel.

Aku tengok kat fb tu semua.. yang bercinta ke apa lah kan.. mcm expect benda terlampau tinggi kat pasangan. At the end kalau happy ending takpe jugak? Buat apa kita nak ubah seseorang seperti yang kita nak? Sebab perubahan yang tak ikhlas, takkan kekal lama. Kalau ye nak berubah, perlukan masa. Yes! Mcm aku, dulu aku suka maki2, suka mengarut2 itu ini.. ntah apa2 je perangai, sikit2 nak putus. Tapi last2 aku sedar, sampai bila aku nak mcm ni? Orang tu dah sayang kita betul2, kenapa still nak treat mcm tu? So aku pelan2 ubah, and now memang takde dah maki2 ke apa. Plus aku rasa, aku ni lelaki, Wan tu perempuan. Haha. Sebabnya, Wan adalah cerewet, suka moody2, and bla bla.. Tapi takpe, hidup kena la give and take. Kena la ada tolak ansur. Tapi janganlah sampai kena pijak kepala lak sebab sayang sanggup ikutkan je semua tu.. Ada masa kita menerima, and ada masa kita memberi. Barulah harmoni begitu :p


Aku bukanlah perempuan yang suka nak tahu from a-z, kalau rasa nak bagitahu.. bagitahu , kalau taknak bagitahu pun takpe. Aku rasa better mcm tu, sebab.. kalau aku terlebih bertanya itu ini, semua pun akan rimas kan. Aku tak pernah nya lah nak cek2 handset Wan ke wallet ke apa semua. Serius tak pernah. Lantak la kau nak bersms, nak telefon, nak whatsapp dengan sesape pun. Nak kata aku ni tak jeles ke apa, tipulah kan? Tapi aku memang prefer mcm tu, sebab.. buatnya kalau aku cek2 semua.. then benda yang aku tak jangka berlaku.. dah sudah.. nanti gaduh la apa la. Tak suka mcm tu. So lebih baik aku tak tahu. Kalau ada pun aku pegang handset dia, cuma nak tengok gambar2 or main games :p Lain2 aku tak selongkar. Aku tak pernah nak tahu, duit dia habis kat mana ke apa ke.. Kalau dia nak belanje, aku okay. Kalau takde, pun faham jela. Takde duit la tu. Hihi. 


Aku rasa, adalah sgt senang nak menghepikan aku. Aku bukan manusia yang jenis demanding, high maintenance semua. Aku sgt simple. Sgt tak kisah. Apa pun boleh. Tak payah nak treat aku mcm puteri raja pun. Takpayah bagi hadiah beratus2 ringgit pun (tapi kalau bagi, aku amek je :p ) Hehe. Cukupla kalau sekadar, contohnya mcm takpayah nak merokok dalam rumah, kalau nak merokok sila ke beranda. Haa begitu pun dah buat aku hepi. Urut2 pinggang aku ke apa, yelaa lately ni kan asyik sakit pinggang. Tu pun dah sgt menghepikan, takpayah nak beli mesin urut semua. Hehehe. Concern pasal baby ni, lagila buat aku hepi sesangat2..


Aaaaaaaaaaaaaa sudahh2. Huehuehue. Tadi kan buat kerja bengong! Pergi try pakai bengkung. Kesian perut ni :'( Haha terus lepastu perut mengeras semacam. Sapu2 guna minyak herbanika NR.. okayla kot, sebab  takkan bagi kesan ke baby. Takde kerja kan. Ha, tanggung la sakit lepastu. Bajet nak tengok perut kalau bengkung boleh tak di cover. Hehe. Okay, buncit jugak :p Dah ikat ketat2, adoilah emak nya ni kebudak2kan sikit. Sory laaa ye baby tersepit ke apa tadi, kahkahkah. Kalau wan tahu ni mesti dia bebel. Haha. 


Hah! Hari ni hujan je kan? Sejuk nak mampus. Aku pun berstokin je ni. Plus langsung tak mandi. Haha adala bau2 mcm ketiak bangla kot dah ni, huahuahua. :p Kejap lagi la kot malam2 karang aku mandi, tupun kalau rajin. Kalau tak, lap2 jela. Hahaha. Seriussss sgt sejuk! Panas merungut, sejuk pun nak merungut. Kuikui.


Hmmmmmmm bosan lah. Taktahu nak buat apa. Tadi baru tengok Twilight yang mula2. Hehe. Kan dah kata nak memahami cerita tu.. maka kena la tengok dari awal kan. Haha tapi nak sambung yang next episod, aku dah bosan pulak :p So tengok The Smurf lak. Ehhe comel kan -..- Bolehla gelak2. Uhhhu. Bila nak tengok Ombak Rindu ni? Hehe. 


No comments:

.