img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, December 1, 2011

Its Disember.

Fuhhhhhhhhhhhhhhhhh! baru dapat mennghadap pc dgn tenang :p Hehe. Sedar2 dah pukul 6 eh sekarang? Sudah basuh baju, sudah mandi.. Sudah wangi2 :p Bolehla bergolek2 kat atas tilam sambil mengrilekskan diri. Bila dah takde benda nak buat ni, mulalah perut terasa sakit :(

Aku rasa simptom2 Braxton Hicks sudah mari lah. Macam malam tadi, perut kejap2 kejang. Takdela sakit sangat2, sakit lite2 je.. tapi teruk dari senggugut. Rasa nak letak minyak panas je.. kasi lega ke apa.. Tapi tak elok pulak untuk kenit ni nanti, maka bersabar jela.. Dahla dengan rasa nak terkencing je.. Haih. Badan lak berat. nak bangun pun payah... :( Asyik mengeluh je kan aku ni? Huhu. Okay enough!.

Oh ye tadi sudah settle mengemas barang2 si kenit ni. Hehe. Dah takyah fikir pasal tu. Fikir pasal nak bersalin je lepas ni. Kihkih. Eh nama pun takde lagi? Apa mahu letak la nama untuk budak ni. -..- Aku suka simple2 je.. Takyah nak panjang2 serabut, nak gedik2 ke apa.. Simple itu nice kan? Letak Saodah pun boleh kot? Hahahaha!! Alamak! Baby gerak2, takmo nama Saodah kot.. kuikui :p Oldskol begitu. Takpe, nama boleh difikirkan nanti.


Apa eh lagi nak cakap? :p Haaaaaaa hari tu, weekend ada tengok cite Breaking Dawn, haha. Aku tak minat ah cite2 mcm tu, tapi ntah mcm mana tertengok :p Boring je... dahla sakit pinggang time tu. Sejujurnya aku tak pernah langsung tahu cerita2 yang sebelum ni, walaupun orang lain sibuk2 cakap sweet la romantik la bestla.. Haha aku tak excited pun nak tahu. Kenapa ek? Dah sudahnya, time tengok cite tu aku tak faham pun cite tu :p Hihi. Mungkin nanti ada masa aku akan tengok cite yang sebelum2 nya untuk mendalami dan memahami... :Haha, tapi Wan tak letak lagi dalam pc ni.. Dia cakap kat ofice dia ada.. Heh! Yang ada dalam pc ni cite2 blue je.. Wakakakaka :p

And cuti hari tu pun, sempat la jugak menunaikan hajat nak mandi manda. Kononnya lah. So kitorag ke Ulu Yam, mandi kejap sangat lepastu dah hujan. Hujan lebat lak tu. Coi! Tak puas langsung nak berendam ke apa. Haha tak sedar diri kan? Perut 8 bulan pun lagi mahu mandi2 begitu, jatuh baru tahu :s Ah tak peduli, katanya mengidam :p







Hmmmmmmm tetiba rasa nak makan kuih keria.. :( Ah ini bukan mengidam, mengada2 je ni :p Hahahahahaha. Jom kita google gambar kuih keria :p Ahak ahak ahak~

No comments:

.