img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, December 12, 2011

Kepala sudah engaged.

Kepala baby sudah engaged, padahal aku baru 33 weeks. Doktor ni biar betul lah kan? Kalau kepala dah engaged maksudnya anytime lah boleh bersalin kan? Tapi, doktor cakap dalam masa sebulan lagi. Ntah tak faham lah aku. Kalau ikut edd, ada 6 or 7 weeks mcm tu lagi. Sebulan lebih lagi. Harap2 bersalin bulan 1 laa kan, alang2 la bulan 12 ni... Huhu... Baby new year lah baru best kan..

Tapi aku tetap risau. Nape ntah. Bila tengok scan tadi pun, aku tak faham apa pun. Haha. Tak faham, lepastu nak risau? Ehhe. Kepala, denyutan jantung, tali pusat, tu jela yang aku faham. Lain2 aku blur --; Aku risau sebab baby macam kurang gerak la dari semalam :'( Rasa mcm less than 10times.. Aaaaaaaaaaaa :'(( Ke perasaan aku je? haih!

Dear kenit,
Tolonglah bergerak2 dengan aktif... mummy janji takkan complain apa2 dah lepasni walaupun sakit ke apa :( As long as pergerakkan tu lebih dari 10kali sehari.. Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(

No comments:

.