img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, December 21, 2011

Rawak.

Hari ni perut adalah memulas-mulas, tapi takmo pun keluar apa -..- Grr! Sembelit kah? 
Aku rasa a few days kebelakangan ni adalah lawak. 

1- Aku panjat almari sebab nak ambil album gambar (tak sedar diri kan perut macam apa tapi nak memanjat-manjat). Tapi aku dah stand by tilam/bantal/comforter semua kat bawah, incase terjatuh takdela horror kan. Hehe. Tapi tak jatuh pun, cuma hampir-hampir jatuh, and disebabkan nak elak jatuh kaki aku terkehel sikit dan tetiba lepastu kejang. Effect sampai sekarang, terasa urat tu kejang.. Nice kan. Hahaha.

2- Kelmarin, time sembahyang subuh.. dalam keadaan mamai-mamai.. time qunut aku boleh bantai baca tahiyat akhir? Ntah apa aku fikir time tuh. Haha.  Bengong sgt. Nampak sgt tak khusyuk. And lepas sembahyang, aku terus rebah bertelekung tak cabut semua sampai pukul 10am mcm tu. Hihi. Tak larat sgt :'(

3- Masa maghrib tadi, aku menangis, sebab time nak rukuk pedih gila kat bahagian perut. Eh ke dada? Ke tulung rusuk? Ah taktahulaaa. Nasib baik 3rakaat . Rasa mcm ada besi tertusuk kat bahagian tu. Aku syak tu tangan/kaki kenit lah. 

4 -Tetiba aku sgt rajin mengaplikasikan pemakaian moisturiser.cream.lotion semua-semua tu. Apa mimpi ntah? Kalau lotion tu, biasa jela.. Tapi ni cream malam lah, pelembap lah, bla bla. Haha apaaaakah? Buang tebiat. Kelakar. Sgt bukan aku. 

5- Aku makan sayur. Setiap kali suap sayur tu masuk dalam mulut, mesti fikir.. sayur ni untuk baby. Haha macam lah makan sayur tu satu penyiksaan pulak?

6- Aku akan aktif selepas pukul 12malam. Timelah aku akan basuh pinggan mangkuk kat sinki. Lipat baju. Kemas-kemas. Or apa-apa. Sgt suri rumah. Puncanya, siang baby macam senyap je.. Karang aku ketuk2 aku yang sakit. Maybe dia tidur kan. Tapi bila malam, dia akan stat tersedulah, mengeliat lah, kesana sini lah. So untuk elakkan berfikir kesakitan, kena do something.

7- Aku akan makesure, aku minum susu. Ni pun, time minum mesti fikir.. this is for you sayanggggg <3. Haha. Tapi untuk hari ni, tak minum lagi. Sebab tadi dah minum milo, kuikui.

8 - Aku akan rasa bersalah tiap kali minum benda berais. Aih aku cuba kurangkan. Lebihkan minum air suam... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Air berais tak buat aku ingat baby, tapi ingat kat Wan :p Haha dia kan kalau apa2 ais mesti kuranggg begitu. Lagipun, ais is not good untuk bersalin nanti. 


Tu je kot? Tetiba rasa nak makan satay and Big A, mengadew-ngadew nya tekak ni kan. Haha ni bukan kenit nak, aku rasa memang aku sorang je yang nak. Kahkah.


#1- Satay.



#2 - Big A - Donut Alien


Sayanggg! Nak dua benda alah ni boleh????
Weekend nanti.
HAHAHAHAHAHAHA
(kalau aku still nak lagi on weekend nanti :p)


Haa! Ahad ni ada temujanji dgn kenit <3
Harap-harap semua pun okay!
Ahad = 35weeks.
5weeks untuk jumpa kenit in real lifeeee
Wahhhhhhhh teruja! 
Sudah mahu menjadi EMAK okay!
Hahaahhahahahahahahahahaahhaahhaahhahaaha.



No comments:

.