img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, March 18, 2012

Balik Kampung.

Ayra dah boleh mengiring-ngiring. Next week baru dua bulan. Cepat ke eh? Rasa mcm cepat je. Hehe. Lepastu dah boleh meniarap pulak. Ya Allah, cepatnya masa berlalu kan...... seronok sangat-sangat. Tetiap kali Ayra mengiring je, aku dah mcm pompom girl bersorak. Haha.


Aku kan pergi Cheras, then terus ke Sabak Bernam. Macam biasalah, respon yang aku selalu dengar tetiap kali orang baru tengok Ayra.. lelaki eh? Padahal dah pakai baju pinkkkkkkk tau! Haha kejam kejam. Anak ai gegurlll laa. :'( Okay now aku rasa bersalah sebab dulu time pregnant nak sangat anak lelaki :"(( Tu la, patut aku pakaikan je dia skirt skirt takyah pakai seluar, sebab kalau dah pakai skirt pun org dok sebut macam tu, haaaaa memang nak kena la tu :s Tapi mak aku kannnnnnn dia tak bagi Ayra pakai skirt, baju lengan pendek and so on.. Dia cakap, kat luar kena pakai baju lengan panjang, seluar panjang.. Nanti tu la, ni la.. Haha. Kalau nak pakaikan tu semua, tunggu dia 5 6 bulan nanti. Huaaaaaaaaaa. Baiklah nenek!


Oh ye, since aku kat kampungg.. ramai-ramai orang kan.. mak aku takboleh nak kawal apa aku makan! Haha seronok nyaaaa kiteww. Tapi dia adala jeling-jeling kalau aku selumber je ngap ngap makan itu ini. Hehe, tapi sebenarnya mak aku dah takdela sestrict awal-awal, ada jugak benda yang aku dah boleh makan.. macam beger tepi jalan tu....... perghh sedap oke! Haha, teringin sesangat, setelah pujuk-pujuk merajuk, akhirnya mak aku kata makanlaaa. Huahua. Big Apple pun dah selamat masuk tekak aku jugak. Tapi tu donut je kan? Bukan apa pun kalau makan. Bengkung pun aku skip-skip je pakai, sebab kengkonon dah ramping :p PB tu sekarang aku pakai kancing tengah-tengah, tapi disebabkan aku perasan aku dah slim, aku jadi malas nak pakai. Ahaks.


Petang karang baru balik Selayang, sementara ni taktahu nak buat apa, online je la. Ayra pulak, semua orang nak pegang, biarkan jelaa. Hewhew. Kita rasa mcm takde anak je ni tau. Rasa macam anak dara. HAHA. Poyo sangat. *semalam ada org ngorat, tetiba mintak no tepon, kita maluuu :'') hiks. Haha. Aku beruntung la kot sebab lepas bersalin pun, badan takde la berubah teruk. Alhamdulilah. :))

No comments:

.