img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, March 22, 2012

Boringnya~

Boringnya. Tunggu Encik Papa online... Perbezaan waktu.....Sini malammmmmmmmmmmm sana siangggggggggg. Arghh mengantuk dah ni. Kang aku tidur je, merajuk lak orang tua tu kengkonon tak dapat tengok Ayra. Over sangat. Ceh! Padahal rindu kat aku, haha. Saje je bagi alasan Ayra. HAHAHA. Balik Malaysia cecepat boleh tak? Takde menyusahkan nak kena online pepagi buta begini. Huahua. Wah poyo je, macam tak biasa pulak tak tidur malam.. Hehe. Tapi semalam aku tertidur awal, so tak sempat nak borak or cerita perkembangan terkini. Huh! So hari ni kena berjaga, banyak benda nak dilaporkan. Kahkahkah. Biar jauh dimata tapi dekat di hati, ewahhh. Kelas sgt ayat :p


Btw aku kan dah hampir 3minggu jadi single mother ni :p Wahhh panjang langkah! Tambah pulak aku kat rumah family aku, lagilahhh rasa seronok sangat-sangat. Eh sgt ke? Padahal hampir tiap malam meroyan :p Nangis-nangis la apa la depan webcam.. Cehhh~ Nak jadi supermak konon. Pui! Ahha. 














No comments:

.