img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, March 21, 2012

Taktahu nak letak tajuk apa.


Ini budak takde rambut. Kat belakang je ada rambut. Haha.
Adik aku sangat kwangja, hari tu mintak tolong kat dia ambik shampoo rambut time nak mandi kan si kenit ni, sekali dia jawab dia mana ada rambut nak shampoo apa? Sambil ketawa macam apa je. Sigh sigh! Ah peduli, ada ke tak, tetap jugak nak bershampoo. Haha, tetap je letak minyak jugak. Huahua.

Tapi mak aku, nenek aku, and orang-orang tua yang lain, selalu cakap..... ni takde rambut time kecik, nanti besar mesti rambut lebat. Eh yeke macam tu? Alhamdulilah.
Kalau takde rambut sampai ke tua- kesian la anak dara aku ni :'(


Patutnya hari ni nak berdeting lagi, tapi tetiba aku malas nak keluar, taknak tinggal Ayra. Hehe. Nak bawak dia sekali, tapi tulah mak aku tak bagi, dia takut aku tak boleh nak handle si kenit tu sengsorang. Eh? Over tau mak ni. Kalau keluar pergi memana pun, mak aku yang dukung Ayra tau :p Haha mak aku sangat tak yakin dgn aku. Huahua. Kejam-kejam. Bukan aku mengada-ngada ke apa, serius tak, tapi tulah, mak aku semua dia nak buat, teringin nak ada anak kecik leteeww. Ala mak apa susah tambah la adik lagi sorang? Hahahaha.  Ntah-ntah nanti kalau aku ada cucu pun aku mcm tu jugak kot? Hiks.


Rasa macam berebut Ayra dengan mak aku je sekarang ni :p
HAHAHAHAH
Eh tak, dengan adik aku jugak. Adik aku yang kecik darjah 4 tu. Tapi budak tu lebih kepada suka mengacau. Elok je kenit main sengsorang, tetiba datang kena gomol cium sampai member tu rimas dan merengek. Heh!! 
Tapi apa-apa pun, si kenit botak tu.... adalah kesayangan semua :)
Semua macam pompom girl kalau tengok dia ketawa. Haha excited. 









1 comment:

Mimy Hamid said...

mak nurul sama macam mak akak..lebih kurang peel mcm tak percaya je...tp best pa rileks skit mak nya

.